kan mælk i brystet blive surt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.428 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Anonym trådstarter

jeg har lige et underligt spørgsmål. min datter har kun ville spise fra det ene bryst i 2 mdr men idag ville hun så selv til det andet og jeg lod hende prøve da jeg ikke troede der ville komme noget. men hun suttede løs og holdt så lige 2 sek pause og der kom masser af mælk. bagefter kom jeg til at tænke på om det kan være for gammelt?
jeg har ikke haft malket ud eller noget som helst i de 2 mdr hun ikke har spist deraf.

håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Nettemor

neeej tror ikke det kan blive for gammel. kun hvis du har haft brydtbetændelse og det er det der kommer ud .. ellers er det jo nedløbsrefleksen der sætter ind når hun sutter..

men lidt vildt at hun kan få noget ud af det efter 2 mdr

Anmeld

14. juli 2011

Thalia

Nej det kan ikke bliver for gammelt

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

neeej tror ikke det kan blive for gammel. kun hvis du har haft brydtbetændelse og det er det der kommer ud .. ellers er det jo nedløbsrefleksen der sætter ind når hun sutter..

men lidt vildt at hun kan få noget ud af det efter 2 mdr

tak for svar ville jo helst ikke risikere hun fik ondt i maven af surt mælk

jeg har ikke haft brystbetændelse så det kan ikke være sådan noget heldigvis

synes også selv det var lidt vildt der kom mælk efter så lang tid. havde fået af vide det ku være svært at få gang i mælkeproduktinen efter en uge så derfor regnede  jeg ikke med der ville være noget.

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Nej det kan ikke bliver for gammelt

tak for svar

Anmeld

14. juli 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

jeg har lige et underligt spørgsmål. min datter har kun ville spise fra det ene bryst i 2 mdr men idag ville hun så selv til det andet og jeg lod hende prøve da jeg ikke troede der ville komme noget. men hun suttede løs og holdt så lige 2 sek pause og der kom masser af mælk. bagefter kom jeg til at tænke på om det kan være for gammelt?
jeg har ikke haft malket ud eller noget som helst i de 2 mdr hun ikke har spist deraf.

håber nogen kan hjælpe

nej det bliver ikke for gammelt, så bare roligt

Anmeld

14. juli 2011

Nettemor

Anonym skriver:

tak for svar ville jo helst ikke risikere hun fik ondt i maven af surt mælk

jeg har ikke haft brystbetændelse så det kan ikke være sådan noget heldigvis

synes også selv det var lidt vildt der kom mælk efter så lang tid. havde fået af vide det ku være svært at få gang i mælkeproduktinen efter en uge så derfor regnede  jeg ikke med der ville være noget.

ja men det er da super godt klaret

og kan godt forstå du lige ville tjekke det, hellere være på den sikre side men nu kan du slappe af og lade hende få fra begge bryster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.