I morgen bor han hos os <3 JAAAAH!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Lisbeth85

I morgen flytter min kæreste officielt ind hos min søn, Linus og jeg. DET BLIVER FANTASTISK! Han har boet i Skanderborg og jeg har boet i Herning mens vi har været sammen. Vi begyndte at date da min søn var 1 måned, og ja.. det blev hurtigt os to

En morgen, da vi lå og legede med Linus i sengen, så kiggede min kæreste på mig og sagde: Jeg vil rigtig gerne flytte sammen med jer, det er jeg sikker på nu

Årh! Det var stort, for han har rigtig mange venner i Århus, som betyder meget for ham, så han var ikke glad for, at skulle så langt fra dem. Jeg har udtrygt forståelse for det rigtig mange gange, men håbede da han ville komme til os, og at vi ikke alle skulle flytte et helt 3. sted hen.

Og ja... i morgen BOR HAN HER HOS OS Han har været meget hos os i de sidste 7 måneder, men det er bare ikke det samme. Nu er det i min seng han hører hjemme hver aften, os der skal spise sammen, pjatte sammen med min søn og bare være en rigtig dejlig lille familie

Jeg er lykkelig! Det skulle I lige vide herinde Hi hi.

Tak fordi du læste med så langt. Hilsen en lykkelig nu-ikke-længere-enlig-mor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

STORT Tillykke med det

Anmeld

14. juli 2011

Lisbeth85

Wampires skriver:

STORT Tillykke med det

Tusind tak Det bliver bare såå godt!

Anmeld

14. juli 2011

2721

Ihh hvor dejligt og hvor stråler dit indlæg bare af glæde og kærlighed
Fik helt tåre i øjnene

Anmeld

14. juli 2011

Lisbeth85

Puslingen skriver:

Ihh hvor dejligt og hvor stråler dit indlæg bare af glæde og kærlighed
Fik helt tåre i øjnene

Nårh Hi hi... jamen jeg er også bare såååå glad! Intet kan få mit humør ned lige nu

Anmeld

14. juli 2011

GitteC78

Ih altså hvor er jeg bare GLAD på jeres vegne . Det er bare super dejligt at bo med sin elskede lille familie.

Så må vi jo sætte ham sammen med Jesper, alle hans venner er også i Århus

Anmeld

14. juli 2011

Lisbeth85

GitteC78 skriver:

Ih altså hvor er jeg bare GLAD på jeres vegne . Det er bare super dejligt at bo med sin elskede lille familie.

Så må vi jo sætte ham sammen med Jesper, alle hans venner er også i Århus

Hi hi... ja, så kan de to give den gas i Århus Men ja... vi kommer da til Århus i ny og næ, når Linus skal til at være hos sin far hver 2. weekend jo... så han har da mulighed for at se sine venner et par gange pr. måned alligevel

Anmeld

14. juli 2011

K&S

Lisbeth85 skriver:

I morgen flytter min kæreste officielt ind hos min søn, Linus og jeg. DET BLIVER FANTASTISK! Han har boet i Skanderborg og jeg har boet i Herning mens vi har været sammen. Vi begyndte at date da min søn var 1 måned, og ja.. det blev hurtigt os to

En morgen, da vi lå og legede med Linus i sengen, så kiggede min kæreste på mig og sagde: Jeg vil rigtig gerne flytte sammen med jer, det er jeg sikker på nu

Årh! Det var stort, for han har rigtig mange venner i Århus, som betyder meget for ham, så han var ikke glad for, at skulle så langt fra dem. Jeg har udtrygt forståelse for det rigtig mange gange, men håbede da han ville komme til os, og at vi ikke alle skulle flytte et helt 3. sted hen.

Og ja... i morgen BOR HAN HER HOS OS Han har været meget hos os i de sidste 7 måneder, men det er bare ikke det samme. Nu er det i min seng han hører hjemme hver aften, os der skal spise sammen, pjatte sammen med min søn og bare være en rigtig dejlig lille familie

Jeg er lykkelig! Det skulle I lige vide herinde Hi hi.

Tak fordi du læste med så langt. Hilsen en lykkelig nu-ikke-længere-enlig-mor!

Fantastisk for dig (og jer!)

Anmeld

14. juli 2011

bullerbassen

SKØNT stort tillykke med det kan godt forstå du glæder dig

Anmeld

14. juli 2011

Lisbeth85

K&S skriver:

Fantastisk for dig (og jer!)

Enig Uh, det er skønt, at man ikek konstant skal savne hinanden eller tænke: Gad vide hvornår han er her næste gang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.