Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor tit og hvor meget kamillethe giver i jeres børn?
Og hvordan laver i den? Altså med eller uden sukker og hvorfor?
Selvfølgelig henvendt til dem der gør, men dem der ikke gør... Hvorfor gør i ikke det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mine tre har aldrig fået kamillethe, har ikke set grund til det. Desuden mener jeg at det er ganske lidt kamillethe de må få, for ellers tager det plads for mælken.
Min søn får kamillethe men ikke hver dag. Det hedder maks 100 ml i døgnet udfra hvad jeg har fået oplyst.
Jeg laver den uden sukker og lader den kun trække kort tid men oliver nyder det og det hjælper når han har ondt i maven eller er lidt ked
Vi ga kamillethe til vores datter fra hun var ca 3 uger til 2 mnd for at give hende ro om aftenen. Det hjalp! Vi lavede theen tynd, og med 1 lille tsk sukker til 1 dl the. Hun fik ca 50 ml.
Mi skriver: Mine tre har aldrig fået kamillethe, har ikke set grund til det. Desuden mener jeg at det er ganske lidt kamillethe de må få, for ellers tager det plads for mælken.
Okay det havde jeg ikke hørt noget om...
Det skal jeg da lige have forhørt mig om hos sp.
Nu har vi aldrig givet det, men vores SP frarådet det grundet det kunne fremkalde allergi.
Vi har aldrig givet det. Jeg mener lidt at børn skal have vand at drikke (ud over self. mælk og evt vælling).
Muhmi skriver: Hvor tit og hvor meget kamillethe giver i jeres børn? Og hvordan laver i den? Altså med eller uden sukker og hvorfor? Selvfølgelig henvendt til dem der gør, men dem der ikke gør... Hvorfor gør i ikke det?
Brugte meget lidt kamillethe... Indtil jeg fik at vide det ikke hjælper en dyt på noget...
Mira0911 skriver: Brugte meget lidt kamillethe... Indtil jeg fik at vide det ikke hjælper en dyt på noget...
Jeg er også hermed holdt op... Troede ikke det kunne fremkalde allergier, da det jo er natur... Men det gør jeg bestemt ikke mere...
Har flere lægers tilsagn på at vand med lidt sukker kan hjælpe på overfladespændingen i maven hvis de har ondt i maven.
Kamilletheen i sig selv er beroligende hvilket jo også kan være rart hvis man har en meget trist lille en.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128