hvor køber i babyudstyr online?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

ano14316

Hej

Jeg kan godt lide at shoppe på nettet, men mangler lidt inspiration til hvilke gode hjemmesider der er..

indtilvidere har jeg udnyttet sommersale på www.tojbamsen.dk, og shoppet der for rigrig mange penge.. Jeg har tilgengæld fået en helt kanon service! og har sågar fået et par gaver med i pakkerne..
Så dem kan jeg varmt anbefale

Derudover har jeg en bestilling liggende hos babysam.dk der mangler jeg bare at trykke BESTIL, men nogen af de ting jeg skal have der, kunne jeg godt tænke mig at købe et andet sted..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Clisolka

ano14316 skriver:

Hej

Jeg kan godt lide at shoppe på nettet, men mangler lidt inspiration til hvilke gode hjemmesider der er..

indtilvidere har jeg udnyttet sommersale på www.tojbamsen.dk, og shoppet der for rigrig mange penge.. Jeg har tilgengæld fået en helt kanon service! og har sågar fået et par gaver med i pakkerne..

Derudover har jeg en bestilling liggende hos babysam.dk der mangler jeg bare at trykke BESTIL, men nogen af de ting jeg skal have der, kunne jeg godt tænke mig at købe et andet sted..

Jeg har købt meget online hos www.onlinekids.dk - der købte jeg bl.a. startpakken med min barnevogn 

De har god service, og ikke ret lang leveringstid 

Anmeld

14. juli 2011

Malli

onlinekids har jeg også handlet med... ellers øskebørn, og barnevognshuset - det kommer an på hvad du søger?

Anmeld

14. juli 2011

LC

Jeg har handlet en del på http://morogbaby.com de har super hurtig levering...

Anmeld

16. juli 2011

elvital

ano14316 skriver:

Hej

Årh jeg elsker også Tøjbamsen!

Jeg bruger nettet rigtig meget i forbindelse med babygadgets!

Jeg føler virkelig at jeg efter hånden kender aller kanter af den virtuelle babyverden!

Jeg selv handler faktisk også mest på tojbamsen! Men derudover så er jeg også fan af ETSY.com , babygear.dk og forskellige udenlandske sider! Jeg kan derefter nævne 1000 forskellige tilhørende adresser... men mange af siderne er specifikt rettet mod bestemte køb så jeg ved ikke om de er relevante for dig! Men udner alle omstændigheder så har jeg samlet alle links på denne side -delt op efter kategori: www.babydimser.com

Håber at det kan inspirere dig

Ditte

Anmeld

17. juli 2011

minna

ano14316 skriver:

Hej

Hej

Jeg har handlet et par gange hos www.babyfutten.dk. Først købte jeg min barnevogn og fornyligt så også en paraplyklapvogn.

Jeg har fået rigtig god service hver gang, så dem kan jeg varmt anbefalle

vh Minna

Anmeld

17. juli 2011

Mussen2

udover diverse danske, har jeg brugt mamashop.dk (svensk) og diverse tyske sider

Anmeld

29. juli 2011

michael45

Hej.

Jeg køber alt mit udstyr hos www.butikunique.dk

Mona

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.