Hovedet har sat sig fast og er 2. gangs fødende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.704 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

cecilie1984

har bare læst at hovedet tit først sætter sig fast ved fødslen eller meget sent når man er 2 gangs gravid.

Er det rigtigt. Er i uge 37+5

Hvornår sætte din bebs sig fast 2 gang og hvornår fødte du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Krussedulle

cecilie1984 skriver:

har bare læst at hovedet tit først sætter sig fast ved fødslen eller meget sent når man er 2 gangs gravid.

Jeg var 35 uger henne, da lillebror stod fast i mit bækken ... Men fødte først 41+4

Anmeld

14. juli 2011

SussieThyssen

cecilie1984 skriver:

Pyyhh det er så længe siden, så jeg måtte lige ind og kigge i min vandrejournal LOL

Og jeg kan se, at hovedet på nr 2 stod fast 6 uger før termin, men jeg tror også det måske hænger lidt sammen med hvor meget plads der er derinde.
Mine var jo enormt lange og havde ikke plads, så de blev ganske enkelt NØDT til at komme så langt ned i bækkenet som muligt

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. december 2011

mariah84

Hej

Jeg havde et ekstra besøg ved jordemoderen igår, der var jeg fulde 33 uger henne og fik afvide at han havde sat sig fast ( er også 2 fødende :-D) men han ligger os lige over gennemsnittet i vægt så er heller ikk plads.

Anmeld

2. december 2011

Muffinmus

eh, det er ikke tidligt i mine øjne det du snakkerom, mine har sat sig fast før uge 34-35 begge gange:-)Og fik den ene på termin og den andne 38+0.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.