hun gylper meget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Mother-love

hej piger..

Isabella er begyndt at gylpe rigtig meget. det er sådan set hele tiden det kan være 2 timer efter hun har spist.. nogen gange er det mme der kommer op andre gange ligner det bare vand det er ihvertfald gennemsigtigt..

er det normalt? hun får syrnet mme....

michelle mor til Isabella 6.5 uge gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Miss T

Det er meget normalt.

Anmeld

14. juli 2011

henh01

jep

Min søn gylper konstant! Og han vejer alligevel godt til (12 kg, han er 8 mdr)

Anmeld

14. juli 2011

Mother-love

henh01 skriver:

jep

Min søn gylper konstant! Og han vejer alligevel godt til (12 kg, han er 8 mdr)

okay så man kan altså ikke gøre noget ved det?

Anmeld

14. juli 2011

henh01

michelledam skriver:

okay så man kan altså ikke gøre noget ved det?

nej desværre

Anmeld

14. juli 2011

Bb3031

hej piger..

Isabella er begyndt at gylpe rigtig meget. det er sådan set hele tiden det kan være 2 timer efter hun har spist.. nogen gange er det mme der kommer op andre gange ligner det bare vand det er ihvertfald gennemsigtigt..

Jeg tror det er helt normalt

Alexander var en STOR gylper og gylpede hele tiden fra han var få uger gammel til han blev 11 mdr. Vi skiftede tøj på ham konstant En dag, da han var 1 måned gammel, gylpede han så ofte, at vi skiftede tøj på ham 6-7 gange lige i træk.

Da han var 6 mdr., præsterede han endda en dag, at gylpe sin morgenmad (kl. 7.00) op om aftenen (kl. 17.00).

Jeg var ret bekymret for ham, da han gylpede virkelig meget og min familie begyndte også at kommentere det. Jeg søgte råd ved både sundhedsplejerske og læge. Jeg fik at vide, at så længe han tog på, så var det ikke alamerende.

Så jeg tror ikke du skal bekymre dig

Anmeld

14. juli 2011

Lusi

Min søn gylper også ekstremt meget, men han tager stadig på.. Er 4 måneder og vejer 5,6 kg. Og dét er meget taget i betragtning, at hans fødselsvægt var 1829g. og røg helt ned på 1655.. Men fik afvide det er normalt når man er født så meget for tidligt, lukkemusklen dur ik rigtig.. Er vel bare det samme med din datter, er ihvertfald meget normalt, bare hold øje med hun ik taber sig! Vi gik over til infamil, som vi køber på apoteket.. Få en grøn recept hos lægen, så spare du 60% på det.. Sirius gylper dog stadig en del, men ik ligeså slemt som med NAN..

Anmeld

14. juli 2011

2babygirls

michelledam skriver:

hej piger..

Madeleine gylpede også frem til hun startede på ske mad som 4 mdr, og der kan stadig kommet et lille gylp en gang i mellem.

Savlesmække og stofbler is the thing!!!

Anmeld

14. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min dreng gylpede også rigtig meget og hele tiden. Han fik supplerende i 5 uger og så kun MME. Jeg fik anbefalet Johannesbrødkernemel fra apoteket og det hjalp rigtig meget. Det blander man op i MME, så det bliver lidt tykkere og bliver bedre nede i maven.

http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/id=2844/sprog=1/grp=8/menu=17/

Anmeld

14. juli 2011

CiSo

Cilas har også gylpet rigtig meget, nu er han 8 mdr og gør det sjældent.. Så ja det er helt normalt, tror på hun vokser fra det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.