Trænger lige til at komme med en up-date

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

os2

er nu på ca samme tidspunkt som i 1 forsøg ved icsi behandling hvor jeg begyndte at bløde på 10. dagen efter ÆO.

I dag da jeg skulle have crinonen var der lidt rødligt på spidsen, så går nu og frygter at jeg snart begynder at bløde igen...det er så frygteligt, når man ønsker sig det så inderligt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Nessie

Det er en hård tid. Man går og svæver mellem håb og frygt, og hader den ventetid der hele tiden er på det ene eller det andet.

Håber for dig at det ikke betyder noget, og at du snart kan teste positivt

Anmeld

14. juli 2011

Putomanen

Jeg synes altid det er rart at følge med I jeres andres forløb! Jeg  alt hvad jeg kan for dig. Jeg kan kun forestille mig, hvordan det må være... Forhåbentlig står vi også snart i samme ventetid

Anmeld

14. juli 2011

os2

Ja, det er en hård tid. Også bare det at man ikke forstår hvorfor det ikke vil blive til noget - man forstår ikke rigtig hvad det er der går galt og hvornår det går galt.

Jeg fik lagt 2 æg op denne gang - 2 fine æg som klinikken sagde  - så håber på det bedste, men bliver da mega nervøs nu - tør næsten ikke andet end ligge på sofaen...

Anmeld

14. juli 2011

Putomanen

os2 skriver:

Ja, det er en hård tid. Også bare det at man ikke forstår hvorfor det ikke vil blive til noget - man forstår ikke rigtig hvad det er der går galt og hvornår det går galt.

Jeg fik lagt 2 æg op denne gang - 2 fine æg som klinikken sagde  - så håber på det bedste, men bliver da mega nervøs nu - tør næsten ikke andet end ligge på sofaen...

Det lyder da som om, at odds'ene er med jer  Hvad er jeres "problem"?

Jge synes jeg kan fornemme at du er lidt trist? Kan du ikke tage dig til nogle ting, som gør dig glad? Måske noget hvor du ved, at du vil fordybe dig helt. Så kan du måske få fokus lidt væk og give din hjerne ldit luft

Anmeld

14. juli 2011

os2

jo, det må jeg prøve - min kæreste har nedsat sæd kvalitet - derfor isci behandling. Men jeg har jo prøvet 1 isci forsøg tidligere samt 1 fryseforsøg - dette er så vores 2. forsøg, så den må gerne snart være der ( man har jo kun 3 forsøg)

Anmeld

14. juli 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

er nu på ca samme tidspunkt som i 1 forsøg ved icsi behandling hvor jeg begyndte at bløde på 10. dagen efter ÆO.

I dag da jeg skulle have crinonen var der lidt rødligt på spidsen, så går nu og frygter at jeg snart begynder at bløde igen...det er så frygteligt, når man ønsker sig det så inderligt....

Jeg vil bare lige give dig en kæmpe krammer sødeVentetiden er det værste!!

Jeg håber, at de fine ægbasser beslutter sig for at blive, hvor de er de kommende 9 måneder

Mange kram fra Lisbeth

Anmeld

14. juli 2011

os2

Tak for jeres søde ord og kram og det hele...I står jo selv i samme situation - så vi ved jo alle godt hvor trist det er , når det ikke lykkes... Jeg prøver at være optimist og håber derfor videre

Anmeld

14. juli 2011

AnneH

os2 skriver:

jo, det må jeg prøve - min kæreste har nedsat sæd kvalitet - derfor isci behandling. Men jeg har jo prøvet 1 isci forsøg tidligere samt 1 fryseforsøg - dette er så vores 2. forsøg, så den må gerne snart være der ( man har jo kun 3 forsøg)

for en positiv test.

Som jeg har forstået det, så tæller det først som en forsøg hvis det ender med en graviditet.

Har selv været igennem 3 forsøg hvor det så lykkes her 3. gang, men inden vi kendte resultatet, snakkede vi med lægen om hvordan det næste forsøg skulle forløbe.

Men ved ikke om der kan være forskel fra sted til sted.

i hvert fald for en positiv test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.