Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan have de underligste frisurer når jeg står op, og det har Daniel åbenbart arvet
Sådan så han ud efter hans middagslur Normalt har han de sødeste små krøller
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhh hvor sødt
Nessie skriver: Jeg kan have de underligste frisurer når jeg står op, og det har Daniel åbenbart arvet Sådan så han ud efter hans middagslur Normalt har han de sødeste små krøller
Heheh feedt hår og godt nok lyst!!
Nuuurrhhh!!
Hvor ER han bare dejlig...lige til at spise og kramme
Sådan kunne min Nickolai også se ud engang imellem efter en lurKærligstSussie
Jaaamen nårrr hvor er han dog bare for nuttet med sovehår
Janni. skriver: Åhh hvor sødt
Tak
fif skriver: Heheh feedt hår og godt nok lyst!!
Det er sådan en smart frits I vuggestuen giver de ham konsekvent hat på, når de går ud, fordi han er så lys, så solen brænder lige igennem håret
Nessie skriver: Det er sådan en smart frits I vuggestuen giver de ham konsekvent hat på, når de går ud, fordi han er så lys, så solen brænder lige igennem håret
JA det kan jeg da godt forstå at de gør ...
SussieThyssen skriver: Nuuurrhhh!! Hvor ER han bare dejlig...lige til at spise og kramme Sådan kunne min Nickolai også se ud engang imellem efter en lurKærligstSussie
Tak skal du have (Synes jeg jo også, men er nok en smule forudindtaget )
Det må være fordi han ligger med hovedet helt oppe i hovedenden, og ligger og roder det frem og tilbage. De fleste dage har han normalt hår når han vågner, men nogle dage ser han sådan her ud
nuhr....Cecilie får også det hidsigste sovehår men det fordi hun ligger og gnubber hovedbunden mod kanten - hvadend det er i barnevogn, seng eller andet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128