Mere tøj til min ældste - enkelhed når det er bedst.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.618 visninger
25 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Skouboe

I øjeblikket eksperimenterer jeg lidt med dette skønne printede økotex-bomuld fra Katvig... jeg synes at enkelheden i modellen virkeligt fremhæver det skønne print. Nu håber jeg så bare at divaen på 2½ vil gå i det.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

DLM

hvor er de søde

Anmeld

14. juli 2011

B&J

Nej hvor er de flotte hold da op altså

Anmeld

14. juli 2011

SaNiNa

Hvor er de søde.

Hvor køber du stoffet?

Anmeld

14. juli 2011

Skouboe

Sanne og Nicklas skriver:

Hvor er de søde.

Hvor køber du stoffet?

Katvig sælger ikke metervarer, så det er rigtigt svært at skaffe. Det har har jeg købt igennem en veninde - det er desværre rocker-dyrt. Det har kostet 150 kr pr meter og det er ikke fuld bredde.

Anmeld

14. juli 2011

Ranarupta

Pernille, altså!

Når jeg engang får en pige (jow jow, det gør jeg, det har jeg bestemt), så kommer du på overarbejde!

Ved du om Småfolk sælger metervarer? Ville gerne lave nogle patchworktæpper og nogle tasker... 

Anmeld

14. juli 2011

Skouboe

Ranarupta skriver:

Pernille, altså!

Når jeg engang får en pige (jow jow, det gør jeg, det har jeg bestemt), så kommer du på overarbejde!

Ved du om Småfolk sælger metervarer? Ville gerne lave nogle patchworktæpper og nogle tasker... 

Det gør de ikke. Der er en pige på TS der sælger noget, men jeg mener hun tager 160 kr meteren.

Anmeld

14. juli 2011

Mette.

Katvig sælger ikke metervarer, så det er rigtigt svært at skaffe. Det har har jeg købt igennem en veninde - det er desværre rocker-dyrt. Det har kostet 150 kr pr meter og det er ikke fuld bredde.

Sikke nogle fine kjoler - de er super søde.

Måske du ved det, når man nu køber metervare af både katvig, men også småfolk, og de nu ikke selv egentligt sælger det selv, er det så overhovedet lovligt at videresælge varer man syer af stoffet?  Jeg har virkelig tænkt på det, da jeg selv ville købe noget af stoffet hjem.

Anmeld

14. juli 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
- og hvis ikke din diva vil gå i det, så vil min..
Hvor er de bare flotte..!

Anmeld

14. juli 2011

Skouboe

Mette. skriver:

Sikke nogle fine kjoler - de er super søde.

Måske du ved det, når man nu køber metervare af både katvig, men også småfolk, og de nu ikke selv egentligt sælger det selv, er det så overhovedet lovligt at videresælge varer man syer af stoffet?  Jeg har virkelig tænkt på det, da jeg selv ville købe noget af stoffet hjem.

Jeg ved det faktisk ikke, men jeg tror ikke det er ulovligt.. Du bør nok bare ikke reklamere med deres mærke, men ellers tror jeg ikke de kan forhindre det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.