Rød på skamlæberne ( undskyld )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Mor1012

ja undskyld for en overskrift..

Min datter på 8 mdr er rød på skamlæberne og KUN der.. ikke baller.

Det som om huden er meget tør, ligesom om der ingen hud er tilbage. Hun klager ikk over det gør ondt

hun har feber 38.8 men tror det pga de 2 tænder der er brudt igennem. men kan det ha noget med det at gøre

smør hende med zink Og pentalol eller hva det hedder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Nalle

Det bliver min datter også når hun er ved at få tænder, hun er det nu men er også ved at få de sidste to tænder

Anmeld

14. juli 2011

Tona

Jeg har ikke selv oplevet det når Amanda får tænder, men min mor siger at jeg fik det samme når jeg fik tænder. Det med feber får Amanda dog også ligesom du beskriver

Anmeld

14. juli 2011

Sky

Det har min datter også været...har du givet hende noget med vindruer i? - det kan godt gøre urinen lidt kras!

Smør evt med Dexpanthenol B5,   http://candidus.dk/store/til-babyer-og-smaa-boern/hudpleje-til-din-baby.html

/Sky

Anmeld

15. juli 2011

Zeus

Emilie2010 skriver:

ja undskyld for en overskrift..

Min datter på 8 mdr er rød på skamlæberne og KUN der.. ikke baller.

Det som om huden er meget tør, ligesom om der ingen hud er tilbage. Hun klager ikk over det gør ondt

hun har feber 38.8 men tror det pga de 2 tænder der er brudt igennem. men kan det ha noget med det at gøre

smør hende med zink Og pentalol eller hva det hedder

Cajsa havde det også for et par uger siden, og vi tog til læge med hende, og fik af vide at det var svamp.. Smurte med Brentan i 2 dage, og pist væk var det..

Hun var kun rød på skamlæberne, og når hun tullede rundt uden ble på, så kom der en hvid overflade af lidt tør hud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.