Følser for eksen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Anonym trådstarter

Øv øv har nu været fra min eks i over 3 år og vi har stadig kontakt da vi har et fælles barn...

Nu er det bare sådan at jeg føler jeg stadig har nogle føleser inde i mig

Vi har hver især fundet nye partnere, men hvorfor har jeg stadig følesene af savn og en smule kærlighed..

Der har været en del problemer da vi gik fra hinanden og også uro omkring det... men kan få helt sommerfugle i maven når vi ses og sær når h_n står med vores fælles barn...

ØV ØV ØV hvorfor skal det være sådan.. har tit tænkt på om jeg dengang gjorde det rette og om hvordan det havde været idag vis jeg havde gjordt det modsatte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Nettemor

jeg tror det er meget normalt at have følelser for en eks når der er børn involveret ..

Anmeld

14. juli 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

Øv øv har nu været fra min eks i over 3 år og vi har stadig kontakt da vi har et fælles barn...

Nu er det bare sådan at jeg føler jeg stadig har nogle føleser inde i mig

Vi har hver især fundet nye partnere, men hvorfor har jeg stadig følesene af savn og en smule kærlighed..

Der har været en del problemer da vi gik fra hinanden og også uro omkring det... men kan få helt sommerfugle i maven når vi ses og sær når h_n står med vores fælles barn...

ØV ØV ØV hvorfor skal det være sådan.. har tit tænkt på om jeg dengang gjorde det rette og om hvordan det havde været idag vis jeg havde gjordt det modsatte

Tja, fordi det skulle have været jer og det barn engang, men det er det ikke længere, og så kan tankerne og følelserne godt komme frem i ny og næ.

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

Tja, fordi det skulle have været jer og det barn engang, men det er det ikke længere, og så kan tankerne og følelserne godt komme frem i ny og næ.

Ja det er rigtig nok men har faktis haft det sådan siden vi gik fra hinanden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.