Legetæppe/kravlegårdstæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.424 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Louilou

Vil lige dele at jeg også har været kreativ, kunne ikke finde et tæppe til kravlegården som jeg synes var pænt, så måtte jo selv igang. Hører gerne Jeres mening :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

MortilCilas

Super flot!!

Anmeld

14. juli 2011

Maja_4000

Det er rigtig fint !
Har du pladevat i , eller .. ?

Jeg valgte at betrække kravlegårdsbunden med ny voksdug i stedet .. Havde ikke tålmodigheden til at sy så stort et tæppe

Anmeld

16. juli 2011

Louilou

Cilas skriver:

Super flot!!

Tak

Anmeld

16. juli 2011

Louilou

Maja_4000 skriver:

Det er rigtig fint !
Har du pladevat i , eller .. ?

Jeg valgte at betrække kravlegårdsbunden med ny voksdug i stedet .. Havde ikke tålmodigheden til at sy så stort et tæppe

Tak 

Ja jeg har pladevat i, så det er dejligt blødt at ligge på...

Det var nu ikke fordi det tog vanvittigt lang tid, synes faktisk det var ret hyggeligt at sidde og nørkle med.

Anmeld

16. juli 2011

*A*

Det er bare SÅ fint...

Anmeld

16. juli 2011

Billemyre

Louilou skriver:

Vil lige dele at jeg også har været kreativ, kunne ikke finde et tæppe til kravlegården som jeg synes var pænt, så måtte jo selv igang. Hører gerne Jeres mening :-)

Meget meget fint! Synes, de er så fine, de der Babushka'er 
Og fede farver...

Anmeld

16. juli 2011

Alexander&Lærke

super fedt tæppe og meget skønne farver...... Har du bare lavet en masse firkanter og syet sammen og så en hel plan bagside eller er det også firkanter og så vat i? Jeg har overvejet at lavet sådan et tæppe, ved bare ikke lige hvordan jeg skal give mig i kast med det.....

Anmeld

16. juli 2011

lycly

Rigtig flot ! Min mor har lavet et tæppe meget lignende til mig, synes simpelthen det er så fint, kan bare desværre ikke sy sådan noget selv

Anmeld

16. juli 2011

Mette.

Mette&Alexander skriver:

super fedt tæppe og meget skønne farver...... Har du bare lavet en masse firkanter og syet sammen og så en hel plan bagside eller er det også firkanter og så vat i? Jeg har overvejet at lavet sådan et tæppe, ved bare ikke lige hvordan jeg skal give mig i kast med det.....

Jeg blander mig lige. Har nemlig selv syet et lignende tæppe til min datter, efter det her mønster:

http://www.stofogstil.dk/Katalog/Monstre.aspx?group_id=1261&articleid=24606

det koster kun 20 kr., så køb eventuelt det, så har du lidt at gå ud efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.