vuggestue som 9 mdr eller 1år??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.960 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

dollygirl

hej er der en derude som har erfaring i dette og kan fortælle mig hvad der er bedst og godt for barnet ??

Min søn er 8mdr og kravler , han står op , meget aktiv og elsker små børn.

Men jeg har valgt at han skal blive passet hos bedsteforældre til han fylder et år og skal i vuggestue .. for han vil være mere selvstændig når han er de 1 år ..

Men hvad siger i dem med erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Sky

Afsted med ham! - vores kom ud som 6 mdr og hun ææælsker det

Mvh Sky

Anmeld

14. juli 2011

aya-zia

hej er der en derude som har erfaring i dette og kan fortælle mig hvad der er bedst og godt for barnet ??

Min søn er 8mdr og kravler , han står op , meget aktiv og elsker små børn.

Men jeg har valgt at han skal blive passet hos bedsteforældre til han fylder et år og skal i vuggestue .. for han vil være mere selvstændig når han er de 1 år ..

Men hvad siger i dem med erfaring?

begge mine piger kom afsted som 9 måneder... og det er det bedste jeg kunne ha gjort for dem... de var SÅ klar... kunne sikkert også ha klaret det som 6 måneder men jeg havde heldigvis lang barsel hehe

men de er jo også piger... jeg ved ik med drenge..

tror du skal gøre hvad du føler er bedst for din søn

Anmeld

14. juli 2011

dollygirl

Sky skriver:

Mvh Sky

okay der er nogen som passer deres børn hjemme .. og mange siger det godt så længe de bliver passet hjemme .. men skal man tro på det ?

Anmeld

14. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Begge vores var omkring 10 mdr. og de klarede det så flot. Ingen problemer med indkøringen og de elskede vs fra start af

Anmeld

14. juli 2011

aya-zia

lillepuller skriver:

okay der er nogen som passer deres børn hjemme .. og mange siger det godt så længe de bliver passet hjemme .. men skal man tro på det ?

jeg tror det er smag og behag.... her inde er der mange som mener det er bedst at børnene er ved forældrene så længe som muligt...

og det kan de jo ha ret i til deres egne børn ihvertfald...

for mig har det været bedst at sende dem afsted...

og sådan en dag som i dag stod mine piger og kiggede på mig men hundeøjn og sage mor vil du ik nok være sød først og hente os når børnehaven lukker.... vi vil så gerne lege længe...

børnehaven lukker halv 5 så jeg henter dem først omkring 20 over 4... de ELSKER og være ude blandt andre børn...

jeg følger det har været med til at gøre dem til UTROLIG glade børn at de har fået lov til at komme afsted så tidligt... men nu kan jeg jo kun snakke om mine egne børn

Anmeld

14. juli 2011

dollygirl

Sky skriver:

Mvh Sky

Hvad med når de er 8-9mdr så får de separationsangst er det så ikke bedst at aflevere dem først når de over de 9mdr? Eller vare angsten ved? Jeg kan mærke på ham nu at han vil hele tiden ha og hos sig

Anmeld

14. juli 2011

muzen

M kom til mormor da han var 6 mdr. syntes han var for lille til VS i en alder af 6 mdr.

da han var 1 år startede han i VS og det var på høje tid skal jeg lige sige, han var slet ikke til at aktivere og han have alt for meget krudt i røven, og oven i det var han mega svær at kører ind fordi han var så gammel.

jeg vil sige det sådan at jeg tror det er bedst de kommer afsted ved en 10 mdr alderen.

jeg ville aldrig have undværet han ophold ved mormor, for de har bare det bedste forhold den dag i dag. men kunne jeg gøre noget om var han kommet i Vs som 10-11 mdr.

Anmeld

14. juli 2011

Anne85

Tja.. Min datter var knap 11 mdr - min søn lidt over 1 år. Dr var ingen problemer med min søn dengang - min datter var lidt ulykkelig den første uge men nu er der ingen problemer. Tror børn er forskellige - men jeg personligt ville altid vælge at have mine børn hjemme så længe jeg overhovedet kunne

Anmeld

14. juli 2011

Miss T

Den første sendte vi afsted som 11 måneder og den anden som 9 måneder og der har ingen problemer været, begge tøser nyder at lege med alle de andre børn og er meget aktive selvom de ikke har kunne gå. De lærer lynhurtigt når de ser på alle de andre børn, for at de bliver mest sociale ville jeg helt klart vælge at sende dem afsted, men det er min holdning. Så ville bedsteforældrene jo bare kunne hente tidligere end normalt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.