Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Negativ som jeg vidste så anden gang var ikke lykkens gang desværre.
Vi starter op igen til næste mens vil høre klinikken om japanermodellen denne gang.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øv 3. hormonbehandling, 4. ÆO var lykken her
Hvad er Japanermodellen?
Det er jeg ked af at høre...held og lykke næste gang.
Nessie: Er du lige blevet gravid i 4. forsøg ? i så fald stort tillykke
Ønskebarnet skriver: Negativ som jeg vidste så anden gang var ikke lykkens gang desværre. Vi starter op igen til næste mens vil høre klinikken om japanermodellen denne gang.
Øv....det er bare så trælst at få det skide negative svar..krydser for at næste gang er lykkens gang.
ØV!! Synes lige vi havde sådan en god periode i gruppen..
Jeg for, at i får de to gyldne streger næste gang..
Må i godt begynde allerede ved næste mens? Jeg troede faktisk, at man skulle springe en cyklus over..
Nessie skriver: Øv 3. hormonbehandling, 4. ÆO var lykken her Hvad er Japanermodellen?
lav-stimulations IVF (bliver kaldt japanmodellen) .
De får mellen 3-5 æg ud siger de og de sku så være af bedre kvalitet end hvis man danner mange æg.
Jeg fik selv 12 ud sidst og 10 befrugtet men ingen til frys....derfor vil vi prøve den...kunne jo være vi kunne få en på frys så.
Lisbeth1985 skriver: ØV!! Synes lige vi havde sådan en god periode i gruppen.. Jeg for, at i får de to gyldne streger næste gang.. Må i godt begynde allerede ved næste mens? Jeg troede faktisk, at man skulle springe en cyklus over..
Ja i mit første forsøg som var negativ fik jeg selvfølgelig mens og så kunne jeg starte op til næste mens igen....det samme denne gang.
Er det ikke normalt da ? kan være det er forskelligt fra klinik til klinik.
Det er jeg virkelig ked af at høre - I fortjener det!
alt hvad jeg kan........
baby84 skriver: Øv....det er bare så trælst at få det skide negative svar..krydser for at næste gang er lykkens gang.
Ja storken havde sku glemt sin gps .
Næste gang får vi en fin positiv test er jeg sikker på.
Kæmpe krammer, kan godt forstå du er skuffet!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128