8mdr.. skal hun bare ha lov til at side og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Mor1012

Gratte i maden... ?

jeg vil gerne lære hende at spise selv , bare begyndelse, det tager jo længe før hun kan side med kniv og gaffel

Men igår sad hun så og to en masse mad i hænderne og op i munden og det var jo ud over det hele... er det sådan men starter ??

kiks og boler spiser hun selv med hånden

* hun begynder nemlig at blive sur når jeg mader hende, hun VIL SELV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

AnnePedersen

DEt er lige sådant man gør. OG det er da dejlig tidlig. I skal bare blive ved

Anmeld

14. juli 2011

Mor1012

AnnePedersen skriver:

DEt er lige sådant man gør. OG det er da dejlig tidlig. I skal bare blive ved

Okii Dejligt svineri

Anmeld

14. juli 2011

mortilnoahogmelina

Min søn er begyndt at gribe ud efter skeen når han får mad er 6 måneder , så jeg prøvede for sjov at give ham den og der var mad over alt men tror det er sådan de skal lærer det .

Anmeld

14. juli 2011

NLME<3

min søn hans mad var også over det hele, jeg tænkte tit, hvor meget mon han har spist, for synes der var så meget mad over det hele. men vi tænkte altid, først skal man lære og spise, og så skal man lære og spise ordentlig han er i dag 1 1/2 og sidder lige så fint mad alt maden hvor det skal være, og spiser med gaffel

Anmeld

14. juli 2011

h_bernie

Alberte er også 8 måneder. Hun nægter lige p.t. ud over hendes havregrød at jeg mader hende. Så jeg lader hende også sidde og mose maden lidt i fingrene og hun spiser fint selv en hel rugbrød f.eks. Aftensmaden forsøger jeg at skære i tern, så spiser hun det med fingrene. Kan man selvfølgelig ikke med alt.

Anmeld

14. juli 2011

millesofie

jeg startede endnu tidligere tror Tinke var 6 måneder da hun begyndte at "spise selv"

jeg synes det er vigtigt at de kære små får stillet deres behov for at røre ved maden.

jeg ved ikke om jeg gik for tidligt igang, og ja det er et svineri uden side stykke.. men ja en rent våd klud ved siden af og så er den jo ordnet

Tinke er nu 19mdr og hun spiser med ske og gaffel (hun vil gerne også med kniv) hun har stadig lidt problemmer engang imellem når vi får mad som man spiser med fingerne, så bliver hun helt forvirret

men ja jeg synes bare du skal tage det stille og roligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.