Overtøj til vuggestue start

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

PJessen

Hej alle sammen

Min datter er starte i vuggestue og der er de meget udenfor, så der kan jo blive behov tøj til alt slags vejr, men mangler stadig et sæt regntøj i størrelse lille en ca. 68-74, nogen af jer herine der ved hvor man kan få et sæt i den størrelse synes kun jeg kan opstøve store størrelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

TaAsJu

Hvad med på nettet?? Man kan jo finde alt

Anmeld

14. juli 2011

Mi

Bedste bud er nok babysam. Men jeg ville bare lige sige, at jeg vil anbefale en heldragt, for når de kravler rundt, så er det rart at det ikke skiller. Så kan man altid have et par ekstra regnbukser, til når det er vådt på jorden, men ikke regner.

Anmeld

14. juli 2011

skønneunger

PJessen skriver:

Hej alle sammen

Min datter er starte i vuggestue og der er de meget udenfor, så der kan jo blive behov tøj til alt slags vejr, men mangler stadig et sæt regntøj i størrelse lille en ca. 68-74, nogen af jer herine der ved hvor man kan få et sæt i den størrelse synes kun jeg kan opstøve store størrelser.

i den vuggestue min yngste går i tager de ikke de helt små ud i regnvejr så her har vi aldrig brugt det tror det første sæt han havde var da han var 1 år ca.

Anmeld

14. juli 2011

Femøre

Arbejder i en vuggestue, og der kommer de helt små sjældent ned og kravle når det regner, så synes du skal vente og se om det overhovedet bliver nødvendigt med regntøj i så lille en størrelse.

Anmeld

15. juli 2011

marieo

Nu er der jo mange vuggestuer der tager de helt små med ud i korte perioder.

Men synes helt klart også du skal kigge efter en heldragt, de er så smarte. Mener Ver de terre laver dem i de små størrelser. Ellers synes jeg de der regnbukser med fødder (Vogelin??? eller sådan noget) er mega smarte. Så taber de ikke skoene, synes altid de der termosutter falder af.

Anmeld

15. juli 2011

Christina.78

Denne...bare ret dyr synes jeg

http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=9428

Anmeld

15. juli 2011

PJessen

Tak for de mange svar og råd.

Jeg fandt et billigt sæt i størrelse 86 idag til 75 kr, det er lidt for stort men så kan hun vokse lidt i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.