Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aprilmor11 skriver: Nogen som har " Bodol " liggende som gerne ville af med den, så skriv .. Både rangel og alle størrelser og gerne den helt store, altså gyngehesten (elefanten)
Nogen som har " Bodol " liggende som gerne ville af med den, så skriv .. Både rangel og alle størrelser og gerne den helt store, altså gyngehesten (elefanten)
Her:
http://www.heaven4kids.dk/Legetøj/Dukker-og-Bamser/Krea-Lille-Per-Bodil-Kjaer-Elefant-44cm/
(den er i 3 forskellige størrelser)
Altså hvis du vil have den fra ny
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Munder skriver: Her: http://www.heaven4kids.dk/Legetøj/Dukker-og-Bamser/Krea-Lille-Per-Bodil-Kjaer-Elefant-44cm/ (den er i 3 forskellige størrelser) Altså hvis du vil have den fra ny
Tusinde tak
MaleneG skriver: Jeg ved at man har kunne købe den i kvickly, min kæreste købte den til vores datter for en måneds tid siden, det er en mellemstor elefant bamse på plade med hjul. rigtig bodil, fra lille per
Jeg ved at man har kunne købe den i kvickly, min kæreste købte den til vores datter for en måneds tid siden, det er en mellemstor elefant bamse på plade med hjul.
rigtig bodil, fra lille per
Ja det ved jeg . Men der havde jeg ingen penge og nu er den der ikke mere
Aprilmor11 skriver: Hvad skal du have for den ?
Hvad skal du have for den ?
Nu ved jeg ikke hvor du bor henne af i landet,men så inde på Herning sygehus havde de en del med Bodil,rangle,lille elefant og stor elefant osv.
Ved ikke om du kan bruge det til noget?
Anne85 skriver: 100 kr
100 kr
Hvor stor er den ?
Fru.Ø skriver: Nu ved jeg ikke hvor du bor henne af i landet,men så inde på Herning sygehus havde de en del med Bodil,rangle,lille elefant og stor elefant osv. Ved ikke om du kan bruge det til noget?
Kommer fra Horsens, så det er lidt langt .. Ellers tak
Er det ikke den de også har i Kvickly nogle gange?
Mille83 skriver: Er det ikke den de også har i Kvickly nogle gange?
De har den store til 200-250 når det er, men den er der ikke mere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128