Skoldkopper og baby på 4 mrd???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

MetteMTH

Millesmammi skriver:

jeg kun hørt om et par stykker der fik dem igen :-)

men min datter var fuld af dem på hele kroppen :-(

Årh bette pus <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

MetteMTH

Ja, min datter så sådan her ud.. MEGET glad ... <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juli 2011

Koen.

Jeg fik selv skoldkopper da min datter var 8 uger gammel, de første 4 dage måtte hun være hos min søster da jeg havde 41 i feber og ikke var i stand til nget, men hun blev ikke smittet selvom hun lå hud mod hud med mig Min læge sagde faktisk at hun ikke ret tit så børn under 6 mdr med skoldkopper da de havde en masse gode næringshalløj fra morens mælk ovs

Anmeld

13. juli 2011

MIWULA

Mette88 skriver:

Ja, min datter så sådan her ud.. MEGET glad ... <3

Hvor er hun fin.

Anmeld

13. juli 2011

MIWULA

Tanja. skriver:

Jeg fik selv skoldkopper da min datter var 8 uger gammel, de første 4 dage måtte hun være hos min søster da jeg havde 41 i feber og ikke var i stand til nget, men hun blev ikke smittet selvom hun lå hud mod hud med mig Min læge sagde faktisk at hun ikke ret tit så børn under 6 mdr med skoldkopper da de havde en masse gode næringshalløj fra morens mælk ovs

hold da op.  Okey det lyder da godt men ammer desværre ikk så meget mere da jeg næsten ikk har mere til ham. Så mest kun om natten og morgenen.

Anmeld

14. juli 2011

Koen.

MIWULA skriver:

hold da op.  Okey det lyder da godt men ammer desværre ikk så meget mere da jeg næsten ikk har mere til ham. Så mest kun om natten og morgenen.

Det behøver du slet ikke bekymre dig om, han har fået det vigtigste mere til, min datter har stort set altid været flaskebarn,men det at de har fået råmælken er det vigtigste

Anmeld

14. juli 2011

MIWULA

Tanja. skriver:

Det behøver du slet ikke bekymre dig om, han har fået det vigtigste mere til, min datter har stort set altid været flaskebarn,men det at de har fået råmælken er det vigtigste

Okey

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.