Hvornår begyndte jeres babyer at KRAVLE..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Koen.

Her rokkede tøsen ved 6 mdr og kravlede som 7 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Isabella_mor

villads har rokket på knæene i en uges tid nu og han er lige blevet 6 mdr... og han møver sig frem... og ruller... MEGET..

Anmeld

13. juli 2011

tweety2060

her rokkede hun omkring 6 mdr alderen og kravlede som 8 mdr- og der har været fart på lige siden

Anmeld

13. juli 2011

merle2010

hun kravlede som 1 årig

Anmeld

13. juli 2011

Jonatansmor

Drengen begyndte at rokke sådan rigtigt da han var 4½-5 mdr gammel. Og en tirsdag aften, 3 ugers tid efter, lærte han at kravle. Siden da har her ikke været et roligt øjeblik

Anmeld

13. juli 2011

Clisolka

Tina&Martin skriver:

Min baby kravler ikke for vi har parket, så hun hiver sig frem. Tror først hun kravler når hun har lært at gå.

Haha det gør hun også herhjemme - vi har også parket  Men det ser nu sjovt ud, når de hiver sig frem på det glatte gulv 

Men hun er oppe på alle 4 og rokker på livet løs 

Anmeld

13. juli 2011

Halløjsa

Så har vi lige lidt tid til, så vi kan få sat gitter op ned til trappen igen, min mand er ude og rejse og tænkte på og de begyndte med det sammen, men der går lidt tid.. Tak piger

Anmeld

13. juli 2011

FamilenStorm

7 1/2 mdr var prinsessen, da hun begyngyndte at kravle..? Inden skubbede hun sig baglæns :-)

Anmeld

13. juli 2011

saxa

Yasmin kravlede en måned efter hun begyndte at gå.. Da var hun knap 11mdr.. (Tog den lige omvendt)

Oliver begyndte at kravle nogle dage inden han blev 8mdr og er nu begyndt at ville gå, eller prøver ihvertfald på det - han er nu 10mdr..

Anmeld

13. juli 2011

Thalia

Mine unger har været 7-8 mdr gamle da de begyndte at kravle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.