Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med ham - dejligt I er hjemme igen
Hvor er han fin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med ham Hvor er han dog bare skøn
Tillykke, han er bare lækker!
Åh hvor er han kær, glæder mig til at høre mere
STORT tillykke med lille Jonas, så kom han
Så kom han endelig Stort tillykke med ham, han er da godt nok en skøn lille fyr
Stort tillykke med jeres prins - skønne billeder
lounika skriver: såååå kom mil længe ventet lille jonas til verden d 29/6 kl 12.57 ved akut kejsersnit fødslen gik i gang med veer kl 09.00 ca .. i får hele historien en af de nærmeste dage... vi er lige kommet hjem igen.. vi var på sygehuste to dage efter fødslen så hjemme i 3 dage så genindlagt med en alvorlig brystbetendelse.. nu vi lige kommet hjem.. i får lige lidt bilder af min skat..... 3780 g og 56 cm... nu kan jeg høre der ved at være spise tid igen så i må høre mere når tiden lige bliver til det.. de bilder hvor i kan se hans armbånd på er han kun 4 og 6 timer gammel på... de ander er fra dagene efter...
såååå kom mil længe ventet lille jonas til verden d 29/6 kl 12.57 ved akut kejsersnit fødslen gik i gang med veer kl 09.00 ca .. i får hele historien en af de nærmeste dage... vi er lige kommet hjem igen.. vi var på sygehuste to dage efter fødslen så hjemme i 3 dage så genindlagt med en alvorlig brystbetendelse.. nu vi lige kommet hjem..
i får lige lidt bilder af min skat..... 3780 g og 56 cm...
nu kan jeg høre der ved at være spise tid igen så i må høre mere når tiden lige bliver til det..
de bilder hvor i kan se hans armbånd på er han kun 4 og 6 timer gammel på... de ander er fra dagene efter...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128