Hvad får de til frokost?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

TineA

Ja.. Meget indlysende.

Synes det er lidt kedeligt at give ham det samme næsten hver dag.

Her er det stadig bondebrød - jeg kan vel godt give ham mørkt rugbrød (dét uden kerner)

Så får han div. smørepålæg, har endnu ikke testet "rigtig" pålåg, men det kan kan vel godt?

Så får han avocodo, banan, eller dampede grøntsager til også.

Er ikke helt tryg ved agurk endnu (???)

Hvad giver I de små til frokost ?? Min søn er 10½ måned!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

henh01

det får min søn også.

Udover det får han humus, grødarter sdom ris, hirse og øllebrød..

Jeg synes også efterhånden det er lidt trivielt.

Anmeld

13. juli 2011

TineA

henh01 skriver:

det får min søn også.

Udover det får han humus, grødarter sdom ris, hirse og øllebrød..

Jeg synes også efterhånden det er lidt trivielt.

Ja, det er sgu efterhånden ensformet Jeg giver slet ikke grød - kun til morgenmad.. Men giver du grød til frokost?

Anmeld

13. juli 2011

henh01

W.. skriver:

Ja, det er sgu efterhånden ensformet Jeg giver slet ikke grød - kun til morgenmad.. Men giver du grød til frokost?

sommetider.. Det varierer lidt..

I dag fik han risgrød med æblestykker i til frokost og rugbrød sen eftermiddag.

Han får 6 måltider hvor af de 5 er mad, så det er begyndt at være ret svært.. haha

Morgenmaden er altid havregrød, formiddagen grød eller en flaske hvis han er alt for træt, eftermiddagen er som regel rugbrød, sen eftermiddag grød -frugtmos eller andet - nogle gange humus andre gange grøntsagsmos, aftensmad kartofel/grøntsag og kød, til natten får han en flaske.

Anmeld

13. juli 2011

sarahb

han får rugbrød med, Torskerogn, smør ost, alm ost, makrel, salami. Og ellers kogte grøntsager. En skål yougurt med frugt mos, jordbær, kirsebær, fersken, advokado, banan.

Anmeld

13. juli 2011

NLME<3

hey nu ved jeg ikke hvor gammel din søn er, men mikkel begyndt og få hjemmelavede suppe med helt fint hakkede grov pasta i, det var bare et hit. fx. hjemmelavede tomat suppe eller katoffel grønsags suppe

Anmeld

13. juli 2011

TineA

henh01 skriver:

sommetider.. Det varierer lidt..

I dag fik han risgrød med æblestykker i til frokost og rugbrød sen eftermiddag.

Han får 6 måltider hvor af de 5 er mad, så det er begyndt at være ret svært.. haha

Morgenmaden er altid havregrød, formiddagen grød eller en flaske hvis han er alt for træt, eftermiddagen er som regel rugbrød, sen eftermiddag grød -frugtmos eller andet - nogle gange humus andre gange grøntsagsmos, aftensmad kartofel/grøntsag og kød, til natten får han en flaske.

Men jeg tror også min knægt er lidt ældre ? Jeg må igang med at lave hummus - dét smager også bare SÅ godt!!

Anmeld

13. juli 2011

TineA

NLME<3 skriver:

hey nu ved jeg ikke hvor gammel din søn er, men mikkel begyndt og få hjemmelavede suppe med helt fint hakkede grov pasta i, det var bare et hit. fx. hjemmelavede tomat suppe eller katoffel grønsags suppe

Han er 10½ måned Desværre er suppe ikke lige den bedste han ved

Anmeld

13. juli 2011

TineA

sarahb skriver:

han får rugbrød med, Torskerogn, smør ost, alm ost, makrel, salami. Og ellers kogte grøntsager. En skål yougurt med frugt mos, jordbær, kirsebær, fersken, advokado, banan.

Ja.. Tak for svar - det er faktisk det samme her.. Hvilket rugbrød giver du? Hvor gammel er din søn?

Anmeld

13. juli 2011

sarahb

W.. skriver:

Ja.. Tak for svar - det er faktisk det samme her.. Hvilket rugbrød giver du? Hvor gammel er din søn?

bare mørkt brød uden kerner, og knækbrød nogle gange eller en fuldkorns kiks med ost på.. Han bliver 8 mdr her om 13 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.