Billigste og bedste lagner :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.594 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

HeidiØ

Sidder lige og kigger/shopper lidt til ufødt bebs  Svært at lade vær.

Men hvor har I købt lagner til lift, lille seng og tremmeseng henne?  .. Jeg har fundet nogle ting jeg allerede skal ha på tojbamsen.dk, men er det billigt med lagen til lift til 49,- .. eller kan jeg finde det andre steder bedre og billigere?

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

mortilnoahogmelina

Vi købte 4 for 100 i babySam .
Vi har os købt i jysk jeg synes ikke der er kvalitets forskel .
Et lagt koster 40 kr i babySam .

Anmeld

13. juli 2011

HeidiØ

Pernille08 skriver:

Vi købte 4 for 100 i babySam .
Vi har os købt i jysk jeg synes ikke der er kvalitets forskel .
Et lagt koster 40 kr i babySam .

Okay, super! Tak  .. lyder som om det bedre kan svare sig at køre et smut i de to forretninger

Anmeld

13. juli 2011

mortilnoahogmelina

HeidiØ skriver:

Okay, super! Tak  .. lyder som om det bedre kan svare sig at køre et smut i de to forretninger

Det vil jeg i hvertfald mene

Anmeld

13. juli 2011

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Sidder lige og kigger/shopper lidt til ufødt bebs  Svært at lade vær.

Men hvor har I købt lagner til lift, lille seng og tremmeseng henne?  .. Jeg har fundet nogle ting jeg allerede skal ha på tojbamsen.dk, men er det billigt med lagen til lift til 49,- .. eller kan jeg finde det andre steder bedre og billigere?

Knus!

Vi tog en runde i Ønskebørn og pegede på alt hvad vi havde brug for og når man så køber det hele ét sted ja så kan man jo lige få noget af prisen eller få noget med oven i købet. Vi fik madras til barnevogn og madras til lift gratis med

Anmeld

13. juli 2011

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Vi tog en runde i Ønskebørn og pegede på alt hvad vi havde brug for og når man så køber det hele ét sted ja så kan man jo lige få noget af prisen eller få noget med oven i købet. Vi fik madras til barnevogn og madras til lift gratis med

Jah, det lyder sku smart! Set i bakspejlet, burde man nok ha gjort sådan ...  Nu har jeg bare de der småkøb der lige mangler, efter at ha tonset rundt i alverdens butikker, haha!

Anmeld

13. juli 2011

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Jah, det lyder sku smart! Set i bakspejlet, burde man nok ha gjort sådan ...  Nu har jeg bare de der småkøb der lige mangler, efter at ha tonset rundt i alverdens butikker, haha!

Haha, ja man lever og lærer! Udover at skulle have fundet en brugt kommode jeg kan istandsætte, så er det vist også bare lige en sidste masse småting, der skal købes. (Og fik jeg nævnt at skulle finde nyt gulv og loft og få en eller anden til at sætte det op? Så er 10 uger ikke lang tid! )

Anmeld

13. juli 2011

norenberg

de billigste lagner til lift/barnevogn og seng de forhandler i vores baby sam koster 79.95 så det er nok lidt forskelligt hvad de har i de forskellige babysam, jeg bestilte mine ved babyvest.dk 3 stk for 100 kr dengang ved ikke hvad de koster der nu...

Anmeld

13. juli 2011

Ka+Ma=Be

IKEA

Der køber jeg altid sådan noget hehe. Jeg fik 2 lagener for 59 kr til tremmesengen   http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50113938 Fås i hvid, blå og lyserød

Anmeld

13. juli 2011

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Haha, ja man lever og lærer! Udover at skulle have fundet en brugt kommode jeg kan istandsætte, så er det vist også bare lige en sidste masse småting, der skal købes. (Og fik jeg nævnt at skulle finde nyt gulv og loft og få en eller anden til at sætte det op? Så er 10 uger ikke lang tid! )

Haha, jo det lyder som om der er en del at ordne!!

.. tjah, hjemme hos os mangler vi såmænd bare at finde en bopæl...  Vi har langt om længe fået solgt lejligheden, nu skal vi jo så finde noget at bo i.. så alt det med indretning og alt muligt, det må vente...! Længe leve at man ikke umiddelbart er en person der stresser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.