Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

A.

Anonym skriver:

Jeg synes Emmaljunga har et flot design, men er ikke vild med at køre med dem også synes jeg ofte at jeg ser Emmaljunga der hænger. 

jep fordi folk kan ikke fidne ud af at bruge vognen ordenlig og passe på den..keder ikke en eneste af mine bekende hvor emmalunga hænger..men så mange gang i byen at de hænger og som regle er det forældre som kan ikke finde ud af at skubbe vognen men hænger i den eller fylder den het op med tunge ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

TaAsJu

Jeg har en trille vogn og er da glad for den, men kunne jeg bytte den til en brio eller emmeljunga gjorde jeg det.. ved ikke med hensyn til bilen.. men det var mere vognen jeg kunne info om..

God shopping tur

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

A. skriver:

jep fordi folk kan ikke fidne ud af at bruge vognen ordenlig og passe på den..keder ikke en eneste af mine bekende hvor emmalunga hænger..men så mange gang i byen at de hænger og som regle er det forældre som kan ikke finde ud af at skubbe vognen men hænger i den eller fylder den het op med tunge ting

Har også set folk der læsser barnevognen op med alt mulig 
Jeg er bare ikke vild med Emmaljungas barnevogne. Kan godt lide deres kombi vogne. 

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg har en trille vogn og er da glad for den, men kunne jeg bytte den til en brio eller emmeljunga gjorde jeg det.. ved ikke med hensyn til bilen.. men det var mere vognen jeg kunne info om..

God shopping tur

Tak for dit svar. 

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Ingen der kan hjælpe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.