Hvad kan man lave, en dag som idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Zeus

med en lille på 8 mdr?

Jeg har glædet mig til bare at være sammen med Cajsa i denne uge, mens Isabella er på sommerlejr, men aner ikke hvad vi skal lave

Vi tager i svømmehallen imorgen, hvor kæresten også kan være med, så mangler lidt inspiration til idag..

Det må gerne være lidt ekstra hyggeligt, for det er faktisk sjældent at vi er sammen, bare os 2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Lone Jakobsen

hvad med bare at gå en tur i skoven? lad hende se på træerne og opleve vinden ruske i bladende.

Anmeld

14. juli 2011

morethanperfect

Zeus skriver:

med en lille på 8 mdr?

Jeg har glædet mig til bare at være sammen med Cajsa i denne uge, mens Isabella er på sommerlejr, men aner ikke hvad vi skal lave

Vi tager i svømmehallen imorgen, hvor kæresten også kan være med, så mangler lidt inspiration til idag..

Det må gerne være lidt ekstra hyggeligt, for det er faktisk sjældent at vi er sammen, bare os 2.

Kom og besøg mig  

Der er bare laaangt

Anmeld

14. juli 2011

Zeus

morethanperfect skriver:

Kom og besøg mig  

Der er bare laaangt

Havde jeg haft bil/kørekort, så var det lige før jeg kunne have fundet på det, men med offentlig transport, så ville jo tage en halv dag bare den ene vej 

Haha, jeg synes det er så træls når jeg skal ud af byen, for synes aldrig bus og togene passer sammen.. Jeg tror aldrig jeg bliver den store fan, af offentlig transport hvis jeg skal være helt ærlig 

Anmeld

14. juli 2011

morethanperfect

Zeus skriver:

Havde jeg haft bil/kørekort, så var det lige før jeg kunne have fundet på det, men med offentlig transport, så ville jo tage en halv dag bare den ene vej 

Haha, jeg synes det er så træls når jeg skal ud af byen, for synes aldrig bus og togene passer sammen.. Jeg tror aldrig jeg bliver den store fan, af offentlig transport hvis jeg skal være helt ærlig 

Jeg kan heller ikke fordrage offentlig transport  ..

Ja det tager lidt tid Hvilken by bor du i ??

Anmeld

14. juli 2011

Zeus

morethanperfect skriver:

Jeg kan heller ikke fordrage offentlig transport  ..

Ja det tager lidt tid Hvilken by bor du i ??

Bor i Haderslev.. Omkring 20-25 km syd for Kolding

Hvad med dig?

Anmeld

14. juli 2011

morethanperfect

Zeus skriver:

Bor i Haderslev.. Omkring 20-25 km syd for Kolding

Hvad med dig?

Svendborg .. Sydfyn .. Der langt ... Heheh

Anmeld

14. juli 2011

Zeus

morethanperfect skriver:

Svendborg .. Sydfyn .. Der langt ... Heheh

Min lillebror er "tit" i Svendborg, hans mekaniker er dernede.. Tror dog aldrig jeg selv har været dernede, men man ved aldrig Jeg er født i Nyborg, og boede deromkring de første 5 år af mit liv, og senere i Langeskov da jeg var omkring de 8 år mener jeg.. Men puuha, det er jo lææææænge siden jeg var 8

Anmeld

14. juli 2011

morethanperfect

Zeus skriver:

Min lillebror er "tit" i Svendborg, hans mekaniker er dernede.. Tror dog aldrig jeg selv har været dernede, men man ved aldrig Jeg er født i Nyborg, og boede deromkring de første 5 år af mit liv, og senere i Langeskov da jeg var omkring de 8 år mener jeg.. Men puuha, det er jo lææææænge siden jeg var 8

Hehehe ... Så har du boet på min Ø

Fedt man .. Ja tiden går sku stærkt

Anmeld

14. juli 2011

Zeus

morethanperfect skriver:

Hehehe ... Så har du boet på min Ø

Fedt man .. Ja tiden går sku stærkt

Har du forresten problemer med at få Oscar til at sove? Cajsa har ellers været super god til at falde i søvn (bortset fra ved tigerspring), når vi har lagt hende ind, men de sidste 3-4-5 dage, har det taget en time om eftermiddagen, selvom hun er træt.. Der er ikke noget problem om formiddagen eller om aftenen, kun om eftermiddagen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.