Anfald eller mareridt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.052 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Mia&Allan

Idag er der intet, men hun sat i det vildeste skrig jeg nogensinde har hørt ved en halv 11 tiden og da jeg så kom ind til hende ku jeg slet ikke få lov at røre ved hende uden hun skreg endnu mere... Da jeg så endelig fik hende op ku jeg slet ikk få kontakt med hende og hun skreg bare stadig & sådan var det i nok 10min.... Så vågnede hun endelig op og faldte til ro... Var så ekstremt bange, tænkte bare alle de værste tanker

Men kan det ''bare'' være et mareridt hun ikke rigtig ku vågne fra eller ka det være noget alvorligt? Vagtlægen mente vi sku se tiden an og se om det skete igen... Men hold nu kæft hvor var jeg bange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Hansen97

Mia&Tonny skriver:

Idag er der intet, men hun sat i det vildeste skrig jeg nogensinde har hørt ved en halv 11 tiden og da jeg så kom ind til hende ku jeg slet ikke få lov at røre ved hende uden hun skreg endnu mere... Da jeg så endelig fik hende op ku jeg slet ikk få kontakt med hende og hun skreg bare stadig & sådan var det i nok 10min.... Så vågnede hun endelig op og faldte til ro... Var så ekstremt bange, tænkte bare alle de værste tanker

Men kan det ''bare'' være et mareridt hun ikke rigtig ku vågne fra eller ka det være noget alvorligt? Vagtlægen mente vi sku se tiden an og se om det skete igen... Men hold nu kæft hvor var jeg bange

Sikkert bare mareridt...

Kan også være night terror som min søn har lidt af siden fødselen (er i dag 8 år), men jeg tror nu bare det var et mareridt.

Hvis der bliver flere episoder så prøv at google Night terror/Natteskræk eller spørg om mere

Anmeld

13. juli 2011

inpe

Jeg har haft sammen oplevelse med min ældste datter, da hun var spænd, jeg kunne ikke få kontakt til hende og hun bare skreg og skreg, og hun plejer kun at skrige hvis der var noget galt. Så vi drønene afsted til vagtlægen, og da vi kom der ud, var hun vågnet og glad og tilfreds. Hun havde haft maridt og skreg i søvne, vi oplevede det et par gange mere. Men så sad jeg bare med hende og gyngede hende lidt, til hun vågnede lidt op, og tog  hende med over i vores seng og lod hende ligge der, til hun var faldet helt til ro igen, og babsen var en god trøst.

Men det er en voldsom forskrækkelse, at få.

Anmeld

13. juli 2011

2721

Hansen97 skriver:

Sikkert bare mareridt...

Kan også være night terror som min søn har lidt af siden fødselen (er i dag 8 år), men jeg tror nu bare det var et mareridt.

Hvis der bliver flere episoder så prøv at google Night terror/Natteskræk eller spørg om mere

Enig, vores dreng er også voldsomt plaget af det
Det er en meget væmmelig oplevelse og jeg tror aldrig jeg vænner mig til det, selvom jeg oplever det flere gange dagligt.(

Anmeld

13. juli 2011

Mia&Allan

Håber sgu ikke det er noget der ska til at være ''normalt'' her i huset

Anmeld

13. juli 2011

Hansen97

Puslingen skriver:

Enig, vores dreng er også voldsomt plaget af det
Det er en meget væmmelig oplevelse og jeg tror aldrig jeg vænner mig til det, selvom jeg oplever det flere gange dagligt.(

Man vænner sig ALDRIG til det.. og det er frustrerende man INTET kan gøre...

Jeg har prøvet ALT, virkelig ALT... og nu på 8. år har han ikke ret mange "anfald" mere.. kun når det er rigtig varmt, han er rigtig spændt, han er overtræt og når der er sket en masse ting...

Anmeld

13. juli 2011

Mia&Allan

Hansen97 skriver:

Jeg har prøvet ALT, virkelig ALT... og nu på 8. år har han ikke ret mange "anfald" mere.. kun når det er rigtig varmt, han er rigtig spændt, han er overtræt og når der er sket en masse ting...

Puha

Anmeld

13. juli 2011

2721

Hansen97 skriver:

Årh stakkels pus
Nej, der er intet at gøre.
Charlie får det fordi han er hyper sensetiv og ikke kan bearbejde de indtryk han får.
Så jo mere der er sket, jo værre er de

Anmeld

13. juli 2011

morethanperfect

Mia&Tonny skriver:

Det har min søn også gjort mange gange .. Ved heller ikke hvad det er .. 

Anmeld

13. juli 2011

Mia&Allan

morethanperfect skriver:

Det har min søn også gjort mange gange .. Ved heller ikke hvad det er .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.