Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I mandags blev Benjamin 12 uger. Siden fødslen har han taget ca. 2,7 kg på og er vokset ca. 13 cm. Det jeg føler for min søn kan ikke beskrives - jeg troede ikke man kunne elske så inderligt. Vi går en spændende tid i møde med mødregruppe, babysvømning og vigtigst af alt hans barnedåb i august.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nåårrh, hvor er han også sød
De vokser bare aaalt for hurtigt det første år Og nej, man kan ikke beskrive sine følelser for det lille væsen for nogen der ikke har børn, den kærlighed er helt ubeskrivelig
Nessie skriver: Nåårrh, hvor er han også sød De vokser bare aaalt for hurtigt det første år Og nej, man kan ikke beskrive sine følelser for det lille væsen for nogen der ikke har børn, den kærlighed er helt ubeskrivelig
Tusind tak
Ja det går bare så stærkt. Synes ikke det er lang tid siden at vi lå på Neonatal og han fik sonde.
Det er så skønt at følge hans udvikling i tiden - der sker bare så meget
dejlig kiddo
Ben&Jerry skriver: dejlig kiddo
Ja, han er bare lækker
Lukasmor skriver: Skønne billeder af en skøn dreng! Men hov, hov! - synes fingeren stritter lidt på første billede
Skønne billeder af en skøn dreng! Men hov, hov! - synes fingeren stritter lidt på første billede
Årh tak
Ja, faren sys det er alt for sjovt når han laver sådan nogen narrestreger.
Årh hvor er han bare skøn Tiden er bare gået så hurtigt
Jemion skriver: Årh hvor er han bare skøn Tiden er bare gået så hurtigt
Tak søde
Ja jeg synes virkelig det er gået alt for stærkt Han udvikler sig bare så meget lige i tiden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128