flaskebørns spørgsmål???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Anonym trådstarter

hej piger har lidt spørgsmål som jeg håber i vil svare på

1. laver i til et døgn af gangen? hvis ja blander i så mme med det kogende vand eller køler i det af først?

2. mit mme(bruger syrnet) er ikke helt som mælk der er sådan nogle bitte små klumper i er det normalt? det er ikke klumper på den måde at det ikke er rørt nok ud det er bare ikke ligesom hvis jeg hælder mælk op i et glas.

3. hvor mange gange om dagen har jeres afføring? min har afføring 2-3 gange. bruger også de der mælksyredråber.

4. hvor mange af jeres sover igennem om natten? min er 6 uger og sover igennem allerede nu.. men sover ikke så godt om dagen. har også prøvet at vække om natten men stadig det samme med at .... ikke sover så godt om dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Nalle

Mme må ikke komme i kogende vand, der står på bagsiden hvilken tempratur det skal køle af til

Da mine fik flaske, havde jeg kogt vand i flasker til at står i køleskabet, så jeg bare skulle varme flasken til passende tempratur og så putte pulveret i, når de skulle have den.

Mine sov igennem da de var 1½ måned, og 1 måned

Det andet kan jeg desværre ikke svare dig på.

Anmeld

12. juli 2011

Mira0911

1. laver i til et døgn af gangen? hvis ja blander i så mme med det kogende vand eller køler i det af først?

Da Julie var i den alder, lavede jeg flasker til et døgn af gangen.. Hældte vandet på flaskerne, stillede dem i køleren. Når jeg så skulle bruge en flaske, smed jeg den i mikroen og derefter kom jeg MME i vandet.. Det med at komme MME i når du hælder vandet på flasker og videre på køl er ikke godt, sådan helt præcist, kan jeg ikke svare hvorfor... Håber der er en anden der kan... 

2. mit mme(bruger syrnet) er ikke helt som mælk der er sådan nogle bitte små klumper i er det normalt? det er ikke klumper på den måde at det ikke er rørt nok ud det er bare ikke ligesom hvis jeg hælder mælk op i et glas.

Den kan jeg ikke lige svare på... 

3. hvor mange gange om dagen har jeres afføring? min har afføring 2-3 gange. bruger også de der mælksyredråber.

Heller ikke den kan jeg svare på, dog kom hun af med afføring op til samme antal gange som din... 

4. hvor mange af jeres sover igennem om natten? min er 6 uger og sover igennem allerede nu.. men sover ikke så godt om dagen. har også prøvet at vække om natten men stadig det samme med at .... ikke sover så godt om dagen.

Vores datter sov faktisk allerede igennem inden vi tog hjem fra NEO... Om dagen sov hun også fint.. Tror det er så forskelligt hvordan de sover både nat og dag.. Håber søvnen bliver bedre om dagen snarest... 

Anmeld

12. juli 2011

Mi

Jeg blandede til et døgn ad gangen da mine tvillingepiger var små. Det må ikke blandes i kogende vand, da det ødelægger næringsstofferne (mener jeg helt sikkert), så jeg kølede det ned først. Jeg blandede det hele af en gang i en dunk, og så hældte jeg det på flasker bagefter.

Det syrnede er grynet, så det er helt normalt.

De skal have afføring hver dag. Isabella havde afføring hver dag, Laura havde 10 gange om dagen, og Maja havde nærmest kun en gang om ugen, så hun fik og får stadig afføringsmiddel.

De sov igennem ret hurtigt, vist efter et par måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.