hjælp til operations sting på barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

Frederic blev jo opereret i begge fødder 15 juni.

Fik at vide at stingene ville være opløst efter 13-14 dage..

Men nu her på 26. dagen har han stadig 2 sting der sidder godt fast og det er 1 sting på hver fod...

Burde de ikke være væk også?

Vi har prøvet laange fodbade, karbade, nuldre hans tæer mm. men han klager over de gør ondt når vi rør stingene og trækker benene til sig..

Har stærkt overvejet at ringe til odense og høre dem ad og hvad vi kan gøre. Men er det for tidligt at ringe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Ayasmor

Mor til Frederic skriver:

Men nu her på 26. dagen har han stadig 2 sting der sidder godt fast og det er 1 sting på hver fod...

Vi har prøvet laange fodbade, karbade, nuldre hans tæer mm. men han klager over de gør ondt når vi rør stingene og trækker benene til sig..

Har stærkt overvejet at ringe til odense og høre dem ad og hvad vi kan gøre. Men er det for tidligt at ringe?

nogle gange ses det desværre at de ikke går helt i opløsning af sig selv alligevel.. Hvordan ser huden ellers ud omkring?? Er det rødt, hævet eller andre infektionstegn? Synes ikke at det er for tidligt at ringe ud og høre ad.. Kan være i bare får at vide at i skal kontakte egen læge og få dem fjernet der..

Anmeld

12. juli 2011

Ayasmor skriver:

nogle gange ses det desværre at de ikke går helt i opløsning af sig selv alligevel.. Hvordan ser huden ellers ud omkring?? Er det rødt, hævet eller andre infektionstegn? Synes ikke at det er for tidligt at ringe ud og høre ad.. Kan være i bare får at vide at i skal kontakte egen læge og få dem fjernet der..

Han har været i behandling for infektion i den ene fod, den anden heled til ug...

de ser ud som om de blev bundet igår, altså trådene - ingen tegn på de er på vej ud.

Der er en lille hård kugle agtig ved hver sting, modsat knuden - altså i huden...

Ingen tegn på infektion...

Anmeld

12. juli 2011

Ayasmor

Han har været i behandling for infektion i den ene fod, den anden heled til ug...

de ser ud som om de blev bundet igår, altså trådene - ingen tegn på de er på vej ud.

Der er en lille hård kugle agtig ved hver sting, modsat knuden - altså i huden...

Ingen tegn på infektion...

det lyder lidt spøjst.. men som sagt, er det ikke for tidligt at ringe derud efter min mening.. der er jo gået over en uge mere end hvad der burde.. og hvis de slet ikke er begyndt at gå i opløsning, så tror jeg simpelthen de skal fjernes.

Anmeld

12. juli 2011

mamiolvi

Tror bare de siger i skal kontakte egen læge det ville jeg gøre i morgen hvis jeg var dig ... skulle jo nødig gå infektion i Det ...

Anmeld

12. juli 2011

LISBETH:-)

Min mand oplevede det samme da han blev opereret i anklen. Der sad en knude tilbage som han skulle på sygehuset og have fjernet. Så jeg ville bestemt ringe!

Anmeld

12. juli 2011

merethe

Profilbillede for merethe

kontakt egen læge

Anmeld

13. juli 2011

1000Ben

Jeg ville klart søge læge....

Anmeld

13. juli 2011

tak for svar alle sammen...

Anmeld

13. juli 2011

2babygirls

Uhh skynd dig at ringe, tror huden lige så stille bare vokser sammen over det ellers, og så skal han jo "åbnes" for at de kan fjerne resterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.