første julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2008

Diana...

mette moren skriver:

jeg havde heller ikk til jamie faktisk var jeg bare bårligt forberet til jamie kom til men ikke denne gang begyndte allerede at samle ind da jeg var ca 16 uger henne..

Det os svært når det første gang man skal være mor jeg synes os jeg mangler en mill og gået lidt i stå for ved ikke rigtig hvad det skal være for noget og hvor meget man skal have af de forskellige ting, men det kommer vel når jeg kommer lidt tættere på... Jeg vil os have en vugge næste gang, uhh og den fra babysam er bare så fin det os den jeg har kikket på flere gange... Hvad er det du venter Prins/prinsesse?
Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2008

mette moren

Diana/Claus skriver:

Det os svært når det første gang man skal være mor jeg synes os jeg mangler en mill og gået lidt i stå for ved ikke rigtig hvad det skal være for noget og hvor meget man skal have af de forskellige ting, men det kommer vel når jeg kommer lidt tættere på... Jeg vil os have en vugge næste gang, uhh og den fra babysam er bare så fin det os den jeg har kikket på flere gange... Hvad er det du venter Prins/prinsesse?
Kram

prinsesse skal du ikk ha en lille prins?? sidst havde jeg ikk sådan noget som fx pudsleplads så skiftede bare på gulvet/sofa med håndklæde.. nu har jeg en pudsle hynne på vaskemaskinen

Anmeld

17. december 2008

Diana...

mette moren skriver:

prinsesse skal du ikk ha en lille prins?? sidst havde jeg ikk sådan noget som fx pudsleplads så skiftede bare på gulvet/sofa med håndklæde.. nu har jeg en pudsle hynne på vaskemaskinen

Nåå oki ja det har jeg så fik fik et gratis et stort pusle bord med skabe og skuffer nede under rigtig lækkert er det Vi havet os købt en hynde til vaskemaskinen men så ringet min mor lige at hun havet fået et gratis af en kollega så det var jo bare super lækkert. Jo det er en lille prins og glæder mig så meget, men nu der jo heller ikke lang tid tilbage mere...

Anmeld

17. december 2008

mette moren

Diana/Claus skriver:

Nåå oki ja det har jeg så fik fik et gratis et stort pusle bord med skabe og skuffer nede under rigtig lækkert er det Vi havet os købt en hynde til vaskemaskinen men så ringet min mor lige at hun havet fået et gratis af en kollega så det var jo bare super lækkert. Jo det er en lille prins og glæder mig så meget, men nu der jo heller ikke lang tid tilbage mere...

det er altid dejligt når tingene ikke koster men der er jo også nok at bruge dem på når man skal ha lille ny!! det bliver sjovt at hilse på den nye lille guld klup når han kommer til er det ikk omkring 32, du er henne??

Anmeld

17. december 2008

Diana...

Ja det er det, jeg har termin d. 8 feb. uha tiden går hurtigt hi hi.
Hvad med dig, hvornår er det du har termin?

Anmeld

17. december 2008

mette moren

agnieszka skriver:

så fik vi første jule gave jeg fik figure ´mor og barn´ og matti fik tog.

hvor stor er den figur??

Anmeld

17. december 2008

Mathilde

Hvor er i heldige...
Sikke en flot figur! Sådan en vil jeg også gerne have

Ved du hvor den er købt?

Anmeld

17. december 2008

A.

mette moren skriver:

hvor stor er den figur??

52cm

Anmeld

17. december 2008

A.

Mathilde skriver:

Hvor er i heldige...
Sikke en flot figur! Sådan en vil jeg også gerne have

Ved du hvor den er købt?

den er købt i kolding og den er købt privat hende jeg fik den fra kan bestille flere..

Anmeld

17. december 2008

mette moren

agnieszka skriver:

52cm

så den jo pænt stor...og fed!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.