Hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. december 2008

Anonym trådstarter

Er der en, der ved noget om, hvorfor jeg bløder hver gang min kæreste og jeg, har haft sex?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2008

jolu

Det er jo som du sikkert kan tænke ret svært at vide.....ville helt klart få en undersøgelse hos egen læge.....

Anmeld

17. december 2008

mette moren

hej anno. der kan være mange grunde.. det afhænger nok også af hvor meget du bløder...?

Anmeld

17. december 2008

Anonym trådstarter

Havde også tænkt på at gå til lægen.. Men får bare snart mens. Så det ikke så lækkert at gå til lægen..

Hmm bløder lidt meget.. Kan det være derfor? Men det lugter bare ikke sån, som mens. plejer....

Anmeld

17. december 2008

mette moren

jeg ville nok prøve ringe til vagtlægen el sådan noget bare lige for at høre hvad han tænker om det!

Anmeld

17. december 2008

fam.4xc

mette moren skriver:

jeg ville nok prøve ringe til vagtlægen el sådan noget bare lige for at høre hvad han tænker om det!

Jeg ville også lige vende det med lægen... men med min egen praktiserende læge og ik vagtlægen, da vagtlægen er til det akutte og det kan man jo ik lige sige det her er, hvis det er sket før

Anmeld

18. december 2008

MorCamilla

Det kan være mange ting...

F.eks.
følsom indvendig...
at han tager dig for hårdt...
at du har underlivsbetændels... eller en anden sygdom i underlivet...
at du har celle forrandringer...

Jeg ville kontakte lægen hvis jeg var dig, og få en tid til når din mens er færdig... Bare for en sikkerhedsskyld, for det kan jo være at det er noget der kræver en medicin behandling...

Held og lykke med det...

Knus fra Camilla.

Anmeld

19. december 2008

Anonym trådstarter

Hej igen..

Tak for deres svar.. Jeg tager en tur til lægen, når jeg er færdig med min mens..

Anmeld

19. december 2008

Becks

Anonym skriver:

Hej igen..

Tak for deres svar.. Jeg tager en tur til lægen, når jeg er færdig med min mens..

Lyder godt du gør det...

Jeg blødte også meget hver gang jeg havde sex, og det viste sig, at jeg celle forandringer... Så altid en god idé at gå til lægen, når man bløder efter sex... Der kan som sagt være mange årsager til man bløder...

Knus og god jul

Anmeld

19. december 2008

Anonym trådstarter

Kan celleforandring være farlig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.