Overnatte ud for 2 gang på 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

SaNiNa

Nicklas skal overnatte hos farmor og farfar i båden i nat, det er kun 2 gang han skal sove uden for huset (han har dog sovet nede hos farmor og farfar 2 gang før).

I foråret da jeg lå i sengen og mens manden arbejde i norge, var han en weekend hos mormor og morfar men der var jeg jo så dårlig at jeg bare sov og sov så tænket slet ikke over han var væk.

Idag er det en helt anden følelse jeg sidder med, det var så svært at aflevere han i gæstepleje hvor han bare var mega ked af at jeg gik, (han var dog glad igen enden jeg hvade fået sko på og kommet helt ud) og så skal jeg slet ikke selv hente han i eftermiddag og se hans glad smil når jeg kommer da det er farmor der hente. ser ikke min lille krølfis før i morgen eftermiddag. ja ved godt det ikke er vild lang tid, men det føles som flere dage når jeg slet ikke er van til at undvære ham.

iiih syntes virkelig det er svært rigtig svært, men ved jo han har det som blommen i et æg og nok også mere end normalt når de ikke er hjemme og vi er lige ovenpå.

Glæder mig så meget til at hente ham i morgen eftermiddag når manden har fri. tror også jeg har godt af at prøve at undvære ham enden lillepigen melder sin ankomst for regner ikke med han skal med til fødslen.

Hvor er det vild så meget man elsker sine børn helt utrolig det kan lade sig gør

Ved ikke lige hvad jeg ville med det, men måtte bare have det ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Lisbeth85

Sanne og Nicklas skriver:

Nicklas skal overnatte hos farmor og farfar i båden i nat, det er kun 2 gang han skal sove uden for huset (han har dog sovet nede hos farmor og farfar 2 gang før).

I foråret da jeg lå i sengen og mens manden arbejde i norge, var han en weekend hos mormor og morfar men der var jeg jo så dårlig at jeg bare sov og sov så tænket slet ikke over han var væk.

Idag er det en helt anden følelse jeg sidder med, det var så svært at aflevere han i gæstepleje hvor han bare var mega ked af at jeg gik, (han var dog glad igen enden jeg hvade fået sko på og kommet helt ud) og så skal jeg slet ikke selv hente han i eftermiddag og se hans glad smil når jeg kommer da det er farmor der hente. ser ikke min lille krølfis før i morgen eftermiddag. ja ved godt det ikke er vild lang tid, men det føles som flere dage når jeg slet ikke er van til at undvære ham.

iiih syntes virkelig det er svært rigtig svært, men ved jo han har det som blommen i et æg og nok også mere end normalt når de ikke er hjemme og vi er lige ovenpå.

Glæder mig så meget til at hente ham i morgen eftermiddag når manden har fri. tror også jeg har godt af at prøve at undvære ham enden lillepigen melder sin ankomst for regner ikke med han skal med til fødslen.

Hvor er det vild så meget man elsker sine børn helt utrolig det kan lade sig gør

Ved ikke lige hvad jeg ville med det, men måtte bare have det ud.

Ja, jeg kan sagtens følge dig - de små fylder mere end noget andet Jeg skal snart undvære min bebs pga. samvær med hans far... uf, det glæder jeg mig ikke til, men jeg ved da, at han vil få det rigtig godt hos ham jo

Anmeld

12. juli 2011

SaNiNa

Og jeg brokker mig, jeg har jo altid Nicklas jeg har jo selv valgt at ville i biograffen hele aften/natten. du må undvære din ofte.

Nicklas var over 1½ år før han overnattede rigtig.

Farmor og farfar bo lige neden under os og sidste år da vi holde julefrokost der sov han dernede, men kunne jo gå ned og putte ham og lige kigge enden de også gik i seng og allerede da vi vågnede næste morgen var han der jo igen.

Så en weekend hos mormor og morfar er hvad vi har prøvet end til nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.