Hjælp Natflaske?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

BabyThilde

Hvornår er det tid til at kvitte natflasken? skal hun selv sige fra først?

sagen er den at min datter er 14,5 måned og får natflaske. Det er den eneste flaske om dagen hun får og sådan har det været længe. Men tænker hvornår det er tid til at kvitte den? Hun spiser jo stort set det hele af den tit, men åhh jeg synes det er svært, vil jo ikke tage den fra hende hvis det er en slags trykhed for hende.

Hvornår droppede i den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Nessie

Daniel får stadig en flaske med lun letmælk når han skal i seng. Det er en del af hans putteritual, og han er meget glad for den.

Han er 21 mdr. nu

Anmeld

12. juli 2011

TaAsJu

Vi har lige taget nat flasken fra Anna-Sophie og hun er 22 md nu.. Hun fik bare lun mini mælk. Grunden til det har vært så sent er fordi hun godt kan lide sin flaske og som du selv skriver så er det tryghed i flasken. Hun fik kun 100 ml til sidst men lå og sov med den i hånden i de første par timer.. Gør hvad du selv syntes passer til bettemand.. Mange i min omgangs kreds mener de begynde og sove ignnem når man stopper med den. Hun sov nemlig igennem.. Det sket dog ikke med Anna-Sophie hun er begyndt og vågne kl 5 om morgen fordi hun er sulten... så nu må jeg op kl lort give hende græsk yougurt med syltetøj ( det elsker hun) ikke meget men lidt også ligger hun sig til at sove igen..Så jeg syntes du skal gøre det der passer ind i bettemands tryghed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.