Så blev han 1 år:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

morethanperfect

Puslingen skriver:

Så lidt
Læste forresten din tråd om killingerene
Jeg har selvopforstret flere kuld, af forskellige årsager, så kan måske hjælpe vis du har nogle spørgsmål

Hende der havde fundet dem, valgte at beholde dem selv, hvilket var bedst tror jeg .. Hvis min egen pludselig kom hjem stod jeg med 3 katte .. Det syns jeg er for mange .. Hehe ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

2721

morethanperfect skriver:

Hende der havde fundet dem, valgte at beholde dem selv, hvilket var bedst tror jeg .. Hvis min egen pludselig kom hjem stod jeg med 3 katte .. Det syns jeg er for mange .. Hehe ... 

Ihh, jamen det var da en god løsning
for at din kat snart er hjemme igen helt fin og glad for at se jer

Anmeld

12. juli 2011

morethanperfect

Puslingen skriver:

Ihh, jamen det var da en god løsning
for at din kat snart er hjemme igen helt fin og glad for at se jer

Taak .. Håber jeg også .. Døren har stået åben 24 timer i døgnet de sidste par dage.. Også om natten, i håb om han ville komme hjem ... Men ingen Bertram

Anmeld

12. juli 2011

2721

morethanperfect skriver:

Taak .. Håber jeg også .. Døren har stået åben 24 timer i døgnet de sidste par dage.. Også om natten, i håb om han ville komme hjem ... Men ingen Bertram

Årh, det er bare så hårdt at gå og vente i uvished.
I har sikkert tænkt på det, men er der nogen i nærheden der er på ferie, som kan hav låst ham inde i et skur eller lig.??
Det har jeg nemlig oplevet 2 gange med mine katte

Anmeld

12. juli 2011

morethanperfect

Puslingen skriver:

Årh, det er bare så hårdt at gå og vente i uvished.
I har sikkert tænkt på det, men er der nogen i nærheden der er på ferie, som kan hav låst ham inde i et skur eller lig.??
Det har jeg nemlig oplevet 2 gange med mine katte

Det kan det måske godt være

Vi bor i en meget lille by, så har været rundt og lede, ovre i børnehaven hvor han plejer og rende rundt ved børnene , men de har ikke set ham nogle dage nu

Anmeld

12. juli 2011

2721

morethanperfect skriver:

Det kan det måske godt være

Vi bor i en meget lille by, så har været rundt og lede, ovre i børnehaven hvor han plejer og rende rundt ved børnene , men de har ikke set ham nogle dage nu

Håber virkelig for jer at han snart kommer hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.