så går turen til sønderborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

fnuggi

imorgen skal jeg til undersøgelse på sønderborg syghud er blevet flyttede der ned da de aflyste to gange i odense så håber det holder stik med at jeg skal have kiggert opration på fredagså vi endelig kan komme igang

efter vi blev hendvist i december sidste år og de fandt ud af at den ene ægleder var helt lukket og den anden halvt lukket

vil så gerne bare være gravid snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

esiuol

Held og lykke!

Jeg krydser fingre for, at alt går vel på fredag og at du snart bliver gravid

Anmeld

12. juli 2011

ønskebørn74

fnuggi skriver:

imorgen skal jeg til undersøgelse på sønderborg syghud er blevet flyttede der ned da de aflyste to gange i odense så håber det holder stik med at jeg skal have kiggert opration på fredagså vi endelig kan komme igang

efter vi blev hendvist i december sidste år og de fandt ud af at den ene ægleder var helt lukket og den anden halvt lukket

UUUUHHHH søde, det er jo lige om lidt!!!!!!!! Held og lykke med det søde!!!! Jeg sender mange tanker i din retning!!!

Anmeld

12. juli 2011

modesty

fnuggi skriver:

Jeg har været igennem det samme forløb. Fik fjernet min ene æggeleder ved kikkertoperation. Derefter tog det så fire æg-oplægninger, men til sidst var der et fryseæg der klarede skærene. Nu er jeg 27+0. STORT pøjpøj med det hele! Det skal nok lykkes! 

Anmeld

12. juli 2011

Lisbeth1985

fnuggi skriver:

Held og lykke

Anmeld

12. juli 2011

fnuggi

mange tak alle sammen for de dejlig tanker det gik fint idag fik forklart alt hvad der skal ske på fredag så nu må det godt blive fredag

Anmeld

12. juli 2011

metski83

Held og lykke, krydser fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.