Muffins - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

camillakrath

Nu har jeg efterhånden kigget på mange flotte kager herinde - hvor er nogen bare dygtige

Til Benjamins dåb vil jeg meget gerne lave en masse muffins - men vil jo gerne ha dem pyntet rigtig flot. Og det eneste jeg ved hvordan man laver er hvid glasur

Så HVAD gør jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

CA

Jeg kan ikke linke herinde, men prøve www.cupcakefabrikken.dk Med nogle få farver og nogle enkle udstikkere kan du lave de fineste kager! Jeg er i gang med forberedelserne til min lillebrors bryllup - bryllupskage af 300 cupcakes med forskellig pynt og farver. 

Held og lykke! 

www.passionforbaking.com har nogle gode opskrifter!

Anmeld

12. juli 2011

Rikke, Liam & Linus

camillakrath skriver:

Nu har jeg efterhånden kigget på mange flotte kager herinde - hvor er nogen bare dygtige

Til Benjamins dåb vil jeg meget gerne lave en masse muffins - men vil jo gerne ha dem pyntet rigtig flot. Og det eneste jeg ved hvordan man laver er hvid glasur

Så HVAD gør jeg?

Du mener vel cupcakes ikke??

Jeg har lige lavet cupcakeorgie til min søns 2 års fødselsdag.

Jeg bagte nogle forskellige cupcakes og så fik de forskellig buttercream ovenpå.

F.eks. vanillie, chokolade, citron, jordbær, banan osv.

Dem kan du finde opskrifter på på nettet. Bare skriv f.eks. lemonbuttercream. Så kommer de.

Og så køb en METAL tyl (Wilton 2D) Så kan du nemt og hurtigt lave fine svirls på dine cupcakes.

Anmeld

12. juli 2011

camillakrath

TUSIND tak skal i ha

Lige de råd jeg stod og manglede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.