Vi er igang med behandling for barnløshed.
For at gøre en laaaaang historie kort, så går vi og venter på at kliniken åbner igen efter at have haft sommerferie lukket i Juli måned.
Vi skulle giftes i august 2012, men vi har nu valgt at flytte det et helt år frem, altså skal vi nu giftes d. 27 august 2011, altså lige om lidt.
Dette har jo så flyttet mit forkus laaaaaaaaaangt væk fra tanker om IVF behandlerne.
Min menstration er normalt meget præcis, jeg er aldrig gået over tid. Det der så sker for 7 dage siden er at min mens udebliver. Der er nu gået 7 dage og den er stadig ikke kommet, jeg har taget 3 negative test, senest i morges.
Jeg har haft kontakt til min læge i morges og været derinde i formiddag. Der fik jeg også taget en negativ test. Han tog så en blodprøve for at være helt sikker.
Han snakkede om at jeg måske ikke har haft ægløsning i denne måned?????? Vi snakkede om behandlingen kunne have gjort noget med min krop.
De 3 forsøg vi har været igennem, har min menstration kommet præcis på 28 dag.
Er der nogen der har nogen erfaringer, vi er meget frustrede og mangler råd. håber der er nogen der kan dele lidt med os ?????
Anmeld