hvad gjorde i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

K&S

Babyklar skriver:

hvornår begyndte i at give jeres baby hagesmæk på ? - hvad gav i jeres baby i dåbsgave ? og hvorfor gav i dem en gave den dag, nu hvor de bliver forkælet ellers i det daglige

Anton har altid brugt savlesmæk, da han gylpede rigtig meget og savler enormt meget (stadigvæk - han er 11 måneder).

Spise-hagesmæk har han brugt, siden han begyndte på grød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Maja_4000

Fra Caroline var 2 uger - cirka 5 måneder , havde hun hagesmæk på hele tiden .. Hun er en værre gylper :b Altså .. Bare de der savlesmække
Nu har hun dem kun på når hun skal have mad .. Efter hun er begyndt at nægte flasken , gylper hun ikke så meget mere (:
Vi gav ikke nogen dåbsgave .. Vi synes festen var gave nok .. Desuden får hun , når hun har brug for noget :b

Anmeld

11. juli 2011

Tona

Babyklar skriver:

hvornår begyndte i at give jeres baby hagesmæk på ? - hvad gav i jeres baby i dåbsgave ? og hvorfor gav i dem en gave den dag, nu hvor de bliver forkælet ellers i det daglige

Amanda har okay kraftig reflux så der er bare så meget der kommer op igen. Fra hun var omkring 3 uge gammel har hun brugt ca. 7 hagesmække om dagen (og gør det stadig). Dertil kommer så de særlige store hagesmække til mad

Amanda har ikke fået dåbsgave af os, da vi har valgt ikke at få hende døbt. Ikke at vi er imod dåb, men vi syntes hun skal vælge selv når hun bliver større

Anmeld

11. juli 2011

Moar2011

Morellen skriver:

Jeg ved ikke helt om jeg forstår hvad du mener med at gjøre tradisjonen nymoderne.. men hvis du mener at erstatte koppen og skjeen med noget nyt, så jo, det kan man nok, hvis man synes det bliver for gammeldags. Selv synes jeg det er hyggelig med sådanne tradisjoner.

du forstod det helt rigtig - hvad ku det feks være ? .. så kunne storm være den første, og så ku den ellers gå videre til hans barn .. osv .

Anmeld

11. juli 2011

Moar2011

Tvillingemor90 skriver:

der er rigtig mange muligheder i smykkebutikker, ellers kan man jo også give en flot børnebog hvor man skriver noget i?

ellers kan man jo også finde på noget helt nyt? husker en herinde fra gav sit barn en flot antik globus, fordi de ville give barnet "hele verden", der kneb jeg sku en tåre.. kan ikke huske hvem det er

undskyld jeg spørg dumt.. men hvad er det ? (antik globus)

Anmeld

11. juli 2011

Moar2011

K&S skriver:

Anton har altid brugt savlesmæk, da han gylpede rigtig meget og savler enormt meget (stadigvæk - han er 11 måneder).

Spise-hagesmæk har han brugt, siden han begyndte på grød

storm er begyndt at savle meget og gylper os . og han er 3mdr på lørdag .

Anmeld

11. juli 2011

Tvillingemor80

Babyklar skriver:

undskyld jeg spørg dumt.. men hvad er det ? (antik globus)

kan godt være jeg har stavet det forkert øøhm sådan en jordklode antik = gammel og fin ..

Håber du forstår

Anmeld

11. juli 2011

Moar2011

Tvillingemor90 skriver:

kan godt være jeg har stavet det forkert øøhm sådan en jordklode antik = gammel og fin ..

Håber du forstår

nåårh så jeg med - det bare mig der ikke er super god til at læse

Anmeld

12. juli 2011

Nessie

Daniel får hagesmæk på, når han spiser. Til aftensmaden får han et forklæde med lange ærmer på, fordi han er en gris når han spiser. Holder gaflen i den ene hånd, og spiser med fingrene på den anden

Han har aldrig savlet ret meget, så savlesmækkerne har ikke været meget i brug herhjemme.

Til barnedåben fik han ingen gave af os, da vi holdt festen for ham

Anmeld

12. juli 2011

MorEllen

Babyklar skriver:

du forstod det helt rigtig - hvad ku det feks være ? .. så kunne storm være den første, og så ku den ellers gå videre til hans barn .. osv .

Ja, det er da en god idè at starte en ny tradisjon Men det er da et vanskelig spørgsmål hvad det kan være... Det findes jo mange søde sparebøsser hos diverse gulsmsmeder osv, hvor man kan gravere ind navne... eller det kan en god eventyrsamling måske? Kig i en bogbutikk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.