Jeres absolutte JULE ynglings film?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. december 2008

Miamaja

Ja, Kom med det! Naar I tanker rigtig julehygge med film hvilken julefilm er saa den I synes bedst fanger julestemning og familiehygge?

Hos os er det klart polar express med tom hanks men jeg er ogsaa vild med den gamle gamle julefilm med shirley temple:den lille prinsesse. vores lille er helt begejstret med det store lokomotiv og historien og animationerne er helt fantastiske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2008

Diana...

Miamaja skriver:

Ja, Kom med det! Naar I tanker rigtig julehygge med film hvilken julefilm er saa den I synes bedst fanger julestemning og familiehygge?

Hos os er det klart polar express med tom hanks men jeg er ogsaa vild med den gamle gamle julefilm med shirley temple:den lille prinsesse. vores lille er helt begejstret med det store lokomotiv og historien og animationerne er helt fantastiske

Uhh den er godt nok os god... Jeg kan lille næsten alle julefilm hi hi ved ikke lige hvad for en jeg bedst synes op...

Anmeld

17. december 2008

Mca<3

Miamaja skriver:

Klart også polar ekspressen her Sød og dejlig julefilm ,,,

Anmeld

17. december 2008

Nadi

En film fra 80'erne, mener den hedder Julemanden i knibe og jeg så den hver jul på vhs da jeg var lille ellers var det ikke jul. Men men men nu da vi er gået over til dvd og man ikke har styr på sine vhs bånd er den blevet væk og jeg har ikke set den i flere år. Så hvis der er nogle der ved hva det er for en og hvor jeg evt kan finde den så skriv endelig til mig
Men ellers synes jeg altså også at Alene Hjemme 1 +2 er meget gode og hyggelige. Min mand synes ikke det er jul medmindre han har set Nødebo Præstegård. Der er jo rigtig mange at ta af, og af de nye julefilm synes jeg The Family Stone er super sød.

-Nadia

Anmeld

17. december 2008

Stumpen

Ingen jul uden alene hjemme 1 og 2 ;O)
Mens du sov er også en udemærket kærligheds/julefilm...
Qnus Anja..

Anmeld

17. december 2008

lonemus

Fars fede juleferie - uden tvivl, ser den hvert år

Lone

Anmeld

17. december 2008

tascia

lonemus skriver:

Fars fede juleferie - uden tvivl, ser den hvert år

Lone

samme her...

Anmeld

17. december 2008

Rasmine

Kun Disneys Juleshow.
Det SKAL ses hvert år.

Anmeld

17. december 2008

mette moren

Mebach skriver:

Kun Disneys Juleshow.
Det SKAL ses hvert år.

vi ser også altid disneys juleshow hvert år ingen jul uden!!!!!

Anmeld

17. december 2008

Christinahr

Jeg eeeeelsker dyrlægense plejebørn :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.