Bifiform mini dråber - mælkesyrebakterier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.639 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
nogen der har givet disse dråber til sit barn?

min søn er 5 uger gammel og th fik dette anbefalet da han har meget uro i maven og derfor skriger meget og især efter endt måltid (amning)

håber nogen har erfaring med disse dråber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Skovrup

Gitze skriver:

min søn er 5 uger gammel og th fik dette anbefalet da han har meget uro i maven og derfor skriger meget og især efter endt måltid (amning)

slet ingen dér ligger inde med nogen erfaringer?

Anmeld

11. juli 2011

Rebecca Persson

Jeg kender ikke lige dem, du nævner, men jeg ved, at mange er glade for BioGaia fra Pharma Nord. De er godkendt til babyer fra 2 uger og solidt dokumenteret effekt.

Generelt er probiotika (frysetørrede mælkesyrebakterier) godt til småfolk, især hvis barnet er født ved kejsersnit eller ikke ammes. Læs evt. mere her.

kh Rebecca, rebeccapersson.com

Anmeld

22. juli 2011

LilyLily

Gitze skriver:

Hej

Endte du med at prøve enten Bifiform eller BioGaia. Vi har præcis samme problem med vores 5 uger gamle datter. Hun har mange mave smerter - svært ved at komme af med luften.

Allerede fra hun var 3 uger prøvede vi zoneterapi, og det havde en god umiddelbar effekt. Men nu er det kommet igen, og det giver en del problemer - også fordi hun ikke får sovet, mens smerterne står på.

På pakkerne til Bifiform og BioGaia, virker det dog som om dråberne kun anbefales til lidt større børn. Vi har ringet til mere end 30 sundhedsplejersker og de er alle på ferie, så det ville jo være skønt at høre om du eller andre herinde ved noget.

Anmeld

22. juli 2011

Skovrup

LilyLily skriver:

Hej

Endte du med at prøve enten Bifiform eller BioGaia. Vi har præcis samme problem med vores 5 uger gamle datter. Hun har mange mave smerter - svært ved at komme af med luften.

Allerede fra hun var 3 uger prøvede vi zoneterapi, og det havde en god umiddelbar effekt. Men nu er det kommet igen, og det giver en del problemer - også fordi hun ikke får sovet, mens smerterne står på.

På pakkerne til Bifiform og BioGaia, virker det dog som om dråberne kun anbefales til lidt større børn. Vi har ringet til mere end 30 sundhedsplejersker og de er alle på ferie, så det ville jo være skønt at høre om du eller andre herinde ved noget.

vi har haft sønnikke på bifiform mini dråber i 10 dage nu, og jeg vil sige at det har hjulpet!

tak for svar

Anmeld

24. juli 2011

LilyLily

Hej GitzeVi prøver nu med Bifiform mini dråber. Begyndte igår, og har så givet igen idag. Kan du huske om I oplevede fremgang fra begyndelsen? Vores pige har stadig store mavesmerter. Man kunne håbe det handler om tilvænning. Giver I fuld dosis? Det gør vi. Kh

Anmeld

24. juli 2011

Skovrup

LilyLily skriver:

Hej GitzeVi prøver nu med Bifiform mini dråber. Begyndte igår, og har så givet igen idag. Kan du huske om I oplevede fremgang fra begyndelsen? Vores pige har stadig store mavesmerter. Man kunne håbe det handler om tilvænning. Giver I fuld dosis? Det gør vi. Kh

ja, vi gav fuld dosis, vi mærkede først en ændring ca på 3. dagen...

Anmeld

24. juli 2011

LilyLily

Gitze skriver:

ja, vi gav fuld dosis, vi mærkede først en ændring ca på 3. dagen...

Tusind tak

Det er godt at høre - vi bevarer tålmodigheden lidt endnu.

Anmeld

24. juli 2011

Skovrup

LilyLily skriver:

Tusind tak

Det er godt at høre - vi bevarer tålmodigheden lidt endnu.

jeg håber det vil hjælpe jer.

vil lige sige, at lige efter behandlingen var færdig herhjemme efter ca 10 dage, begyndte lille manden på sit andet tigerspring, men det er tydeligt at han ikke har ondt længere.

jeg føler med jer og håber virkelig det virker, hvis du har lyst vil jeg være glad for en opdatering, om det virker.

Anmeld

26. juli 2011

LilyLily

Vi er nu på 4. dag med Bifiform. Vi mærker helt klart en forbedring. Hun har stadig svært ved at komme af med luft, men der er kommet længere imellem de svære perioder. Det føltes allerede bedre dagen efter vi begyndte.

Hun sover også lidt nemmere. I sidste uge ville hun kun sove ca 1 time ad gangen. De sidste 3 dage har hun haft mindst 2 x 3 timers søvn. De korte ture er der stadig, hvor hun vågner og har tydelige smerter, men det virker ikke så voldsomt.

Skal nok skrive mere når vi er længere i forløbet.

Betragter I dette som en kur, der bare foregår over de ca 10 dage et glas med dråber varer? Vi forestiller os at hun skal have dråberne på ubestemt tid. Men det er måske for meget?

Kan stadig ikke få kontakt til en sundhedsplejerske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.