Uhhhh - jeg blev faktisk gal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Anonym trådstarter

Min svigerfar gav min søn på 9 mdr. RØD SODAVAND i hans kop - UDEN at spørge mig eller min mand...

Så det først da min mand sagde det til hans far, at vores dreng ikke skulle have sådan noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

NinaNymannMadsen

det gør mange bedsteforældre uden at spørge.
men efter min mening så skal de altså spørge først, for det er trods alt forældrene der bestemmer hvad barnet skal smage og ikke smage og hvornår de skal smage forskellige ting.

så forstår godt du blev gal der, det ville jeg også selv være blevet.

Anmeld

11. juli 2011

ott

Jeg vil også sige der kommer flere af de her situationer så et eller andet sted bliver du nok nød til at vænne dig til det. Jeg mener også de skal spørge om lov - men det gør de altså ikke altid.

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

Det har jeg også oplevet... Endda at svigermor vil give min datter vin at drikke - Så rejste jeg mig straks og sagde nul og nix... Hvor de senere sad og fodret hende med ren smør... Jeg blev gal og sagde dette kunne de godt stoppe med... Farmand sagde intet, han sad og kiggede på og grinede med, sammen med hans forældre... 

Anmeld

11. juli 2011

fif

Mira0911 skriver:

Det har jeg også oplevet... Endda at svigermor vil give min datter vin at drikke - Så rejste jeg mig straks og sagde nul og nix... Hvor de senere sad og fodret hende med ren smør... Jeg blev gal og sagde dette kunne de godt stoppe med... Farmand sagde intet, han sad og kiggede på og grinede med, sammen med hans forældre... 

Det er noget mærkeligt noget altså!! hvorfor sys de det er så sjovt?? kan da godt være, de gjorde sådan selv da de havde småbørn, men hvorfor gøre det mod andres børn, og så slet ikk spørge om lov først!!!

Min svigermoar gav osse vores pige på 7½måned is, da hun passede hende en dag..

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

fif skriver:

Det er noget mærkeligt noget altså!! hvorfor sys de det er så sjovt?? kan da godt være, de gjorde sådan selv da de havde småbørn, men hvorfor gøre det mod andres børn, og så slet ikk spørge om lov først!!!

Min svigermoar gav osse vores pige på 7½måned is, da hun passede hende en dag..

Aner virkelig heller ikke hvorfor de synes det er sjovt... Jeg synes bestemt ikke! De har ikke gjort siden, når jeg er med hvert fald...

Anmeld

11. juli 2011

fif

Mira0911 skriver:

Aner virkelig heller ikke hvorfor de synes det er sjovt... Jeg synes bestemt ikke! De har ikke gjort siden, når jeg er med hvert fald...

Det er forfærdeligt!! de tænker sig overhovedet ik om, og man kan SLET ik forstå hvorfor de ska blande sig, når det ikk er deres eget barn.. Jeg forstår det ikk..

Anmeld

11. juli 2011

Tona

Ihhh man kan blive så vild over de svigerforældre og deres ufatteligt sære og til tider ligefrem potentielt skadelige holdninger. Men jeg tror også at man skal huske at de nok ikke gør det så meget i ond mening som fordi de ikke ved bedre fordi man ikke vidste så meget dengang de selv havde små børn.

Hvad jeg der i mod ikke fatter er så også at de NÆGTER at lytte når man forsøger at forklare dem hvordan man ønsker at det skal være for ens eget barn. Jeg mener at når man omgåes andres børn så skal man behandle dem sådan som forældrene ønsker uanset om man er enig eller ej.

Men man kan ligeså godt lære at leve med de der svigerforældre, for det er ikke lovligt at skille sig af med dem  (ironi er anvendt)

Ej faktisk har jeg været heldig for min svigerfar er søøød og min svigermor nægter selv min kæreste at være sammen med så hende ser vi slet ikke

Anmeld

11. juli 2011

Bette-mor9o

Åh kender det godt .. Jeg hader det virkelig, det jo trods alt forældrene til barnet, der bestemmer hvad det er iorden !!

Anmeld

11. juli 2011

fif

JonasMama2010 skriver:

Åh kender det godt .. Jeg hader det virkelig, det jo trods alt forældrene til barnet, der bestemmer hvad det er iorden !!

Lige præcis!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.