Så blev min skønne lille datter 1 år!! Hvor er det vildt, at der allerede er gået et helt år siden jeg fødte mit livs lys….. Det er helt vildt som den lille pige betyder ALT for mig…..
Hun er bare såååå glad altid, er glad for sin vuggestue og de er glade for hende…. Hun er stadig en lille nips på 9 kilo. Hun kan nu gå og har gjort det i små to uger, og det går bare stærkt hele tiden… 
Hun pludre en helt masse, og mit moderhjerte mener bestemt at have hørt ”moar” nævnt en gang eller to 
Hun er som forventet en rigtig drenge pige, hun er frygtløs og har givet hendes mor et mindre hjertetilfælde ved selv at kravle op i vuggestuen rutchebane tårn…. Men det er åbenbart intet problem for hende 
Hun elsker alt der er vildt, og hun er et rigtigt ude barn….. Elsker at være i haven og at lege i sin sandkasse, hvor hun gladelig spiser sand 
Hun er alt ædende
Hvilket bare er skønt, og hun har stadig en kæmpe appetit
Så er hun meget temperamentsfuld, og utålmodig, og når tingene ikke passer damen, bund hysterisk
Men det skal jo heller ikke være lige let det hele……
Det eneste vi stadig kæmper med er den dumme søvn…… :O En gang dræn i ørene var åbenbart ikke det der skulle til for at få hende til at sove om natten….. (Er så småt ved at overveje om det er ren hysteri…… ) 
Men med temperament og manglende søvn er hun stadig det bedste der er sket mig 

Tillykke med dit første år Isabella 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld