Så røg Isabella i denne kategori :) 1 år idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.406 visninger
23 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Loa

Så blev min skønne lille datter 1 år!! Hvor  er det vildt, at der allerede er gået et helt år siden jeg fødte mit livs lys….. Det er helt vildt som den lille pige betyder ALT for mig…..

Hun er bare såååå glad altid, er glad for sin vuggestue og de er glade for hende…. Hun er stadig en lille nips på 9 kilo. Hun kan nu gå og har gjort det i små to uger, og det går bare stærkt hele tiden…

Hun pludre en helt masse, og mit moderhjerte mener bestemt at have hørt ”moar” nævnt en gang eller to

Hun er som forventet en rigtig drenge pige, hun er frygtløs og har givet hendes mor et mindre hjertetilfælde ved selv at kravle op i vuggestuen rutchebane tårn…. Men det er åbenbart intet problem for hende

Hun elsker alt der er vildt, og hun er et rigtigt ude barn….. Elsker at være i haven og at lege i sin sandkasse, hvor hun gladelig spiser sand 

Hun er alt ædende Hvilket bare er skønt, og hun har stadig en kæmpe appetit  Så er hun meget temperamentsfuld, og utålmodig, og når tingene ikke passer damen, bund hysterisk Men det skal jo heller ikke være lige let det hele……

Det eneste vi stadig kæmper med er den dumme søvn…… :O En gang dræn i ørene var åbenbart ikke det der skulle til for at få hende til at sove om natten….. (Er så småt ved at overveje om det er ren hysteri…… ) 

Men med temperament og manglende søvn er hun stadig det bedste der er sket mig 

Tillykke med dit første år Isabella 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

CamiRon

Loa skriver:

Så blev min skønne lille datter 1 år!! Hvor  er det vildt, at der allerede er gået et helt år siden jeg fødte mit livs lys….. Det er helt vildt som den lille pige betyder ALT for mig…..

Hun er bare såååå glad altid, er glad for sin vuggestue og de er glade for hende…. Hun er stadig en lille nips på 9 kilo. Hun kan nu gå og har gjort det i små to uger, og det går bare stærkt hele tiden…

Hun pludre en helt masse, og mit moderhjerte mener bestemt at have hørt ”moar” nævnt en gang eller to

Hun er som forventet en rigtig drenge pige, hun er frygtløs og har givet hendes mor et mindre hjertetilfælde ved selv at kravle op i vuggestuen rutchebane tårn…. Men det er åbenbart intet problem for hende

Hun elsker alt der er vildt, og hun er et rigtigt ude barn….. Elsker at være i haven og at lege i sin sandkasse, hvor hun gladelig spiser sand 

Hun er alt ædende Hvilket bare er skønt, og hun har stadig en kæmpe appetit  Så er hun meget temperamentsfuld, og utålmodig, og når tingene ikke passer damen, bund hysterisk Men det skal jo heller ikke være lige let det hele……

Det eneste vi stadig kæmper med er den dumme søvn…… :O En gang dræn i ørene var åbenbart ikke det der skulle til for at få hende til at sove om natten….. (Er så småt ved at overveje om det er ren hysteri…… ) 

Tillykke med din lille dejlige pige! Hun ser ud til at nyde sin dag.

Anmeld

11. juli 2011

Isabella_mor

TILLYKKE MED ISABELLA 

Anmeld

11. juli 2011

sne190810

STOOOORT tillykke med din fine og smukke lille pige!

Anmeld

11. juli 2011

Loa

CamiRon skriver:

Tillykke med din lille dejlige pige! Hun ser ud til at nyde sin dag.

Taak  

Ja tror det i hvert fald var lidt spændende med egen lagkage man kunne sidde og pille i

Anmeld

11. juli 2011

Loa

isabellamor skriver:

TILLYKKE MED ISABELLA 

Taaaaaak 

Anmeld

11. juli 2011

Loa

sne190810 skriver:

STOOOORT tillykke med din fine og smukke lille pige!

Tusind tak 

Anmeld

11. juli 2011

CamillaSoefelt

Loa skriver:

Tillykke med hende;-)!!

Anmeld

11. juli 2011

B&J

Kæmpe tillykke med den store pige i dag hold da op 1år tiden flyver afsted håber i får en super dag

Anmeld

11. juli 2011

lisesp83

Tillykke med hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.