erfaringer med frossen kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.165 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

butterflyPhoto

Jeg vil lige høre alle jer dygtige kage-bager kvinder herinde.. er der nogle af jer der putter kagen i fryseren for at den bliver "hård" og ikke klasker sammen?

Jeg har forsøgt mig med en topsy turvy kage og den klaskede helt sammen fordi fyldet ikke kunne bære..

Vil rigtig gerne lave en vellykket topsy turvy kage, men vil jo heller ikke servere en frossen kage for gæsterne..

Så kan man godt fryse kagen, tage den op og sætte den sammen ( oven på hinanden) og så i køleskabet og lade den tø op UDEN at den så falder sammen?

Håber der er nogen der kan hjælpe..

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Nettemor

butterflyPhoto skriver:

Jeg vil lige høre alle jer dygtige kage-bager kvinder herinde.. er der nogle af jer der putter kagen i fryseren for at den bliver "hård" og ikke klasker sammen?

Jeg har forsøgt mig med en topsy turvy kage og den klaskede helt sammen fordi fyldet ikke kunne bære..

Vil rigtig gerne lave en vellykket topsy turvy kage, men vil jo heller ikke servere en frossen kage for gæsterne..

Så kan man godt fryse kagen, tage den op og sætte den sammen ( oven på hinanden) og så i køleskabet og lade den tø op UDEN at den så falder sammen?

Håber der er nogen der kan hjælpe..

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

jeg har lige lavet en frysetester.. mest for at teste pynten men kagerne faldt ikke sammen.. jeg brugte ikkke smørcreme i kanten men hvis du nu gør det så hjælper det jo med at holde det oppe.. det er jo hårdt når det er på køl også..

Anmeld

11. juli 2011

Nettemor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.