Jeg føler mig som den dårligste mor! 
Igår legede jeg hoppeleg med min datter på 6 måneder, inde i vores seng. Hun tog benene op under sig, så der var luft mellem madrassen i vores seng og hendes ben, Hopper op og ned med hende imes jeg selvfølgelig holder hende under armene, pludselig, idet hun er på vej ned mod madrassen, strækker hun benene ud og lander derfor stift ned i madrassen med strakte ben.
Der kom et kæmpe skrig og vi skyndte os på skadestuen, tænkte, at det nok bare var et lille stød eller andet... 
Men på skadestue fortæller lægen os så, at hans erfaring siger ham, at når børn reagerer på at stå op - hvilket var det enste tidspunkt hun græd på, ikke når vi trykkede på benet, hun bevægede foden elle andet - var der som regel en brækket knogle i underbenet.
Efter et par timer med venten, rynkten billeder mm. Får vi så den besked, at der er et sted på knoglen der ser mistænksomt ud.
Elena får gips på, da lægen vil være på den sikre side - der er rynkten supervision på hospitalet i dag og vi får et opkald, hvis lægens kolleger mener, at benet ikke er brækket!
Jeg havde i forvejen en enormt dårlig smag i munden og havde inderligt håbet på, at de på skadestuen ville sige, at det bare var en reaktion på slaget, men nej 
-er for at vi får en opringning i dag, så hun kan få gipsen af, det lille pus!
Hun er egentlig ikke præget af det eller er pylret pga. smerter... Der hænger bare en gipsskinne omkring hendes ben, ellers er der intet at mærke på hende.'
Men det mest irriterende af det hele er nok, at vi om 1 uge skal 14 dage til Mallorca - hvis ikke vi får en opringning i dag, bliver der minus badning til lillepigen 
Ville bare lige lufte, min dårlige samvittighed!