6 måneder og brækket ben!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.882 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Rsa

Jeg føler mig som den dårligste mor!

Igår legede jeg hoppeleg med min datter på 6 måneder, inde i vores seng. Hun tog benene op under sig, så der var luft mellem madrassen i vores seng og hendes ben, Hopper op og ned med hende imes jeg selvfølgelig holder hende under armene, pludselig, idet hun er på vej ned mod madrassen, strækker hun benene ud og lander derfor stift ned i madrassen med strakte ben.

Der kom et kæmpe skrig og vi skyndte os på skadestuen, tænkte, at det nok bare var et lille stød eller andet...

Men på skadestue fortæller lægen os så, at hans erfaring siger ham, at når børn reagerer på at stå op - hvilket var det enste tidspunkt hun græd på, ikke når vi trykkede på benet, hun bevægede foden elle andet - var der som regel en brækket knogle i underbenet.

Efter et par timer med venten, rynkten billeder mm. Får vi så den besked, at der er et sted på knoglen der ser mistænksomt ud.

Elena får gips på, da lægen vil være på den sikre side - der er rynkten  supervision på hospitalet i dag og vi får et opkald, hvis lægens kolleger mener, at benet ikke er brækket!

Jeg havde i forvejen en enormt dårlig smag i munden og havde inderligt håbet på, at de på skadestuen ville sige, at det bare var en reaktion på slaget, men nej

-er for at vi får en opringning i dag, så hun kan få gipsen af, det lille pus!

Hun er egentlig ikke præget af det eller er pylret pga. smerter... Der hænger bare en gipsskinne omkring hendes ben, ellers er der intet at mærke på hende.'

Men det mest irriterende af det hele er nok, at vi om 1 uge skal 14 dage til Mallorca - hvis ikke vi får en opringning i dag, bliver der minus badning til lillepigen

Ville bare lige lufte, min dårlige samvittighed!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

komodo

Ej men sødeste ven, det er jo slet ikke din skyld, og normalt kan børn jo godt tåle lidt knubs og lide at tumle, det var da bare uheld med uheld på, synes du skal prøve at lægge den dårlige samvittighed væk ige, det var ikke din skyld, du gjorde det jo ikke med vilje.  

Anmeld

11. juli 2011

henh01

du skal ikke have dårlig samvittighed, jeg var heller ikke ret gammel da jeg brækkede mit ben fordi min mormors hund skubbede mig ned af trappen. Men værre var det da jeg som teenager var på legepladsen med min kusine og vi skulle skynde os hjem, jeg hopper og mit ben siger knæk. Vi cykler hjem og jeg beklagede mig til min mor fordi det jo gjorde ondt. 1 hel uge gik der før vi tog på sygehuset og fik beskeden at min fod var brækket.. min mor har stadig dårlig samvittighed den dag i dag. hahaha men shit happens og sådan er livet. Du har hverken kunne gøre fra eller til. Du kan jo ikke pakke vidunderet ind i vat og aldrig ville lege "vilde" lege med hende osv..

Derimod skal du se dig som verdens bedste mor der tager sig tid til at lege med sit barn

Anmeld

11. juli 2011

2babygirls

Sådan noget sker, og man kan desværre ikke pakke de små ind i vat, så ville hverdagen jo være ret trist uden leg.

Hun skal nok kommer ovenpå igen, og fingre for badning om 1 uge

Anmeld

11. juli 2011

Rsa

Tak, hvor er I søde.... Ved også godt, at det var et uheld, som var umulig at kunne have forudset...

Men derfor er jeg stadig ked af, at det skete

Håber på det bedste

Anmeld

12. juli 2011

Sakris

Hvordan er det gået med det lille pus? 

Er enig med de andre i at vi jo ikke kan beskytte dem fra alt. Det var da godt du reagerede sådan og tog på skadestuen! Kender godt følelsen af at være verdens dårligste mor, men det er vi ikke!!! 

Anmeld

12. juli 2011

Lisbeth85

God bedring til hende og god ferie Håber I får en skøn ferie, selvom hun havde et bette uheld. Og NEJ, du er ikke en dårlig mor... det der kan ske for os alle.

Anmeld

12. juli 2011

Fru.Mäes <3

Ringede lægen så i dag

Anmeld

12. juli 2011

Isabella_mor

det kan jo ske for selv den bedste... jeg kan godt forstå din følelse, jeg fik den samme følelse igår da jeg ikke havde godt nok fat i min søn da jeg skulle sætte ham ned i sin højstol, og så væltede han forover og knaldede sit hovede ned i spisebordet..

for at benet ikke er brækket.... 

Anmeld

12. juli 2011

LBK

Rsa skriver:

Jeg føler mig som den dårligste mor!

Igår legede jeg hoppeleg med min datter på 6 måneder, inde i vores seng. Hun tog benene op under sig, så der var luft mellem madrassen i vores seng og hendes ben, Hopper op og ned med hende imes jeg selvfølgelig holder hende under armene, pludselig, idet hun er på vej ned mod madrassen, strækker hun benene ud og lander derfor stift ned i madrassen med strakte ben.

Der kom et kæmpe skrig og vi skyndte os på skadestuen, tænkte, at det nok bare var et lille stød eller andet...

Men på skadestue fortæller lægen os så, at hans erfaring siger ham, at når børn reagerer på at stå op - hvilket var det enste tidspunkt hun græd på, ikke når vi trykkede på benet, hun bevægede foden elle andet - var der som regel en brækket knogle i underbenet.

Efter et par timer med venten, rynkten billeder mm. Får vi så den besked, at der er et sted på knoglen der ser mistænksomt ud.

Elena får gips på, da lægen vil være på den sikre side - der er rynkten  supervision på hospitalet i dag og vi får et opkald, hvis lægens kolleger mener, at benet ikke er brækket!

Jeg havde i forvejen en enormt dårlig smag i munden og havde inderligt håbet på, at de på skadestuen ville sige, at det bare var en reaktion på slaget, men nej

-er for at vi får en opringning i dag, så hun kan få gipsen af, det lille pus!

Hun er egentlig ikke præget af det eller er pylret pga. smerter... Der hænger bare en gipsskinne omkring hendes ben, ellers er der intet at mærke på hende.'

Men det mest irriterende af det hele er nok, at vi om 1 uge skal 14 dage til Mallorca - hvis ikke vi får en opringning i dag, bliver der minus badning til lillepigen

Ville bare lige lufte, min dårlige samvittighed!

Puha en oplevelse.. Kan godt forstå du synes du har dårlig samvittighed, men det synes jeg bestemt ikke du skal have..

Om hun har brækket benet eller ej, var det jo ikke din hændelse at der skulle ske hende noget... Kan godt forstå din tanke, har selv en datter på 7 måneder, og jeg tror jeg ville tænke præcis som dig...

Sender jer varme tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.