Voksenhovedpude.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Diana...

Hej alle- 

Hvornår fik jeres børn en voksenhovedpude? 

Lucas har for længe siden skubbet sin junior pude væk selv om han som mindre ikke kunne undvære den. Han er nu begynd at bruge sine store bamser på værelset og hos os tager han nemlig vores hovedpuder. 

Jeg ved bare ikke om jeg synes de er for store eller det synes jeg men det bare tydeligt at han mangler den. 

Så hvornår fik jeres store hovedpuder? 

KH Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Klumpe-dumpe

Diana... skriver:

Hej alle- 

Hvornår fik jeres børn en voksenhovedpude? 

Lucas har for længe siden skubbet sin junior pude væk selv om han som mindre ikke kunne undvære den. Han er nu begynd at bruge sine store bamser på værelset og hos os tager han nemlig vores hovedpuder. 

Jeg ved bare ikke om jeg synes de er for store eller det synes jeg men det bare tydeligt at han mangler den. 

Så hvornår fik jeres store hovedpuder? 

KH Diana

Da min datter var ca. 1 år fik hun en voksenpude.

Anmeld

14. juli 2011

Vingummien

Her bruger han stadig den lille pude, eller det vil sige han skubber den ud til siden og så ligger han på madrassen. Tror han vil blive mega irriteret hvis jeg gav ham en stor pude

Anmeld

14. juli 2011

Diana...

Vingummien skriver:

Her bruger han stadig den lille pude, eller det vil sige han skubber den ud til siden og så ligger han på madrassen. Tror han vil blive mega irriteret hvis jeg gav ham en stor pude

Ja det gjorde Lucas også så vi fjernet den. Men nu han begynd og bruge bamser og vores hovedpuder at ligge på. 

Anmeld

14. juli 2011

Vingummien

Diana... skriver:

Ja det gjorde Lucas også så vi fjernet den. Men nu han begynd og bruge bamser og vores hovedpuder at ligge på. 

Jeg ville give ham en så

Anmeld

14. juli 2011

Diana...

Vingummien skriver:

Jeg ville give ham en så

Ja det har vi også besluttet at gøre når der kommer BP. Jeg synes bare de virker så store he he. 

Anmeld

14. juli 2011

Vingummien

Diana... skriver:

Ja det har vi også besluttet at gøre når der kommer BP. Jeg synes bare de virker så store he he. 

Hehe han skal bare have en ordentlig en der ikke klumper osv. Sådan en rigtig luftig en

Anmeld

14. juli 2011

Diana...

Vingummien skriver:

Hehe han skal bare have en ordentlig en der ikke klumper osv. Sådan en rigtig luftig en

Ja helt klart de andre er der ingen der fortjener ha ha ha ha ha. sådan nogen klumpe dumpe nogen sover vi altid med hos mine forældre og hold op hvor sover man bare dårligt med dem. Så man sgu næsten bedre tjent uden! 

Anmeld

14. juli 2011

Vingummien

Diana... skriver:

Ja helt klart de andre er der ingen der fortjener ha ha ha ha ha. sådan nogen klumpe dumpe nogen sover vi altid med hos mine forældre og hold op hvor sover man bare dårligt med dem. Så man sgu næsten bedre tjent uden! 

Ja så hellere madrassen

Anmeld

14. juli 2011

Diana...

Vingummien skriver:

Ja så hellere madrassen

Ja nemlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.