han river sig selv fra brystet hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.316 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Jeg har været utrolig glad for amningen indtil for en 2 uger siden.

Min søn på 5 uger er begyndt på noget nyt inden for de sidste to uger, han river sig fra brystet og begynder at skrige i vilden sky.

Jeg har prøvet at amme ham hvor han ikke bliver forstyrret, men ingen forskel. Det der er hårdest er at han bliver så sur, når han er sur sparker han med benene og slår med armene, jeg ved godt det ikke er bevist, men det gør ondt psykisk at han afviser bryst og slår og sparker.

Det er som om han ikke kan koncentrere sig, det virker ikke som om han har ondt. Han ligger ikke og trygger på afføring eller luft, så vidt jeg kan se.

Nogen der har gode råd.? Eller som har prøvet noget lignende.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Gitze skriver:

Jeg har været utrolig glad for amningen indtil for en 2 uger siden.

Min søn på 5 uger er begyndt på noget nyt inden for de sidste to uger, han river sig fra brystet og begynder at skrige i vilden sky.

Jeg har prøvet at amme ham hvor han ikke bliver forstyrret, men ingen forskel. Det der er hårdest er at han bliver så sur, når han er sur sparker han med benene og slår med armene, jeg ved godt det ikke er bevist, men det gør ondt psykisk at han afviser bryst og slår og sparker.

Det er som om han ikke kan koncentrere sig, det virker ikke som om han har ondt. Han ligger ikke og trygger på afføring eller luft, så vidt jeg kan se.

Nogen der har gode råd.? Eller som har prøvet noget lignende.?

Min baby skal op og bøvse 2 - 3 gange under et måltid. Måske din også skal det.

Og tillykke med ham

Anmeld

11. juli 2011

Skovrup

sommerbarn<3 skriver:

Min baby skal op og bøvse 2 - 3 gange under et måltid. Måske din også skal det.

Og tillykke med ham

Ja, jeg bøvser ham min 2 gange ved hver amning.

Og mange tak :-)

Anmeld

11. juli 2011

Rsa

Har du mælk nok til ham?

- det kan være, at han bliver sur/irriteret over, at der ikke kommer nok mad!

Om ikke andet, prøv at tage en snak med din sundhedsplejerske

Vh.

Anmeld

11. juli 2011

Skovrup

Rsa skriver:

Har du mælk nok til ham?

- det kan være, at han bliver sur/irriteret over, at der ikke kommer nok mad!

Om ikke andet, prøv at tage en snak med din sundhedsplejerske

Vh.

Tak for dit svar.

Det er ikke mælken der mangler, mit bryst er spændt og løber med mælk.

Jeg vil tage en snak med min sundhedsplejerske, problemet er bare at hun først kommer om 3 uger.

Anmeld

11. juli 2011

Jonatansmor

Gitze skriver:

Tak for dit svar.

Det er ikke mælken der mangler, mit bryst er spændt og løber med mælk.

Jeg vil tage en snak med min sundhedsplejerske, problemet er bare at hun først kommer om 3 uger.

Du må kunne ringe op til Sundehedsplejerske-centeret og snakke med enten din egen eller en af hendes kolleger?

Det da synd, for jer begge

Anmeld

11. juli 2011

Skovrup

Jonatansmor skriver:

Du må kunne ringe op til Sundehedsplejerske-centeret og snakke med enten din egen eller en af hendes kolleger?

Det da synd, for jer begge

Vi fik et nummer vi kunne ringe på, da de jo har ferie i denne tid.

Men vil prøve at ringe og høre hvad vi evt. Kan gøre, det ikke rart for nogen af os herhjemme.

Tak for alle jeres svar

Anmeld

11. juli 2011

Angelspot

Jeg går i mødregruppe med en, hvis søn var som du beskriver din. Hun gik til kiropraktor med ham, fordi han var skæv i bækkenet. Det er fødslen der kan gøre at muskler og led er blevet skubbet, det skete også med min søn, han kunne dog sagtens spise. Men hun tog ham til kiropraktor 3-4 gange og nu er der intet. Hans bækken var skævt (hvilket jo ikke kan ses af os andre) hvilket gjorde at når han gik i gang med at spise og tarmene skulle arbejde, så gjorde det frygteligt ondt på ham.

Men ja, snak med SP og hør hvad hun siger, ellers er det jo en mulighed. Om ikke andet kan du tage derhen og de kan sige det ikke er noget direkte fysisk. Så kan du jo udelukke det. Ellers behandler de ham med det samme.

Anmeld

12. juli 2011

Skovrup

Angelspot skriver:

Jeg går i mødregruppe med en, hvis søn var som du beskriver din. Hun gik til kiropraktor med ham, fordi han var skæv i bækkenet. Det er fødslen der kan gøre at muskler og led er blevet skubbet, det skete også med min søn, han kunne dog sagtens spise. Men hun tog ham til kiropraktor 3-4 gange og nu er der intet. Hans bækken var skævt (hvilket jo ikke kan ses af os andre) hvilket gjorde at når han gik i gang med at spise og tarmene skulle arbejde, så gjorde det frygteligt ondt på ham.

Men ja, snak med SP og hør hvad hun siger, ellers er det jo en mulighed. Om ikke andet kan du tage derhen og de kan sige det ikke er noget direkte fysisk. Så kan du jo udelukke det. Ellers behandler de ham med det samme.

vi har ham til kiropraktor, de fandt ud af han var skæv i ryggen to steder, og to steder mere fordi han prøvede at kompensere for de to originale skævheder.

vi håber klart det vil hjælpe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.