At genfinde gnisten ? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Mut skriver:

Ja nemlig. Nogen gange glemmer man bare at lave forskellige ting sammen, i stedet for at lave de samme ting om og om igen .

Men pøj pøj med det, det skal du nok klare

Og hvis han er hjemme, og når du skal i seng, kan du starte med at give ham et STORT godnat kys, hæhæ

Ja, lige præcis

Hehe ja, det tror jeg jeg vil gøre og tusind tak for svar !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Lav nogle romantiske ting, gør fx de ting i gjorde i starten, og lav noget spændende og spontant! Overrask ham, eller aftal et lille spil hvor han skal prøve at score dig på ny. (Klub legen ;b) Der er mange måder, prøv dig frem!

Klub legen ? :b hvad er det? :b

Anmeld

11. juli 2011

.....

Anonym skriver:

Ja, lige præcis

Hehe ja, det tror jeg jeg vil gøre og tusind tak for svar !

hæhæ, det var så lidt

Anmeld

11. juli 2011

sarahb

Køb 52 weeks of romance.. Tror det er fantastisk til a man kan finde hinanden og huske at gøre ting for hinandn..
Det er et spil hvor man skiftes hver ude til at trække et kort/skrabelod. Det der så står på kortet skal man gøre for partneren i den uge . Eks. Lave en lækker dessert til den anden osv. Den findes også med naughty Nights. Men tror man skal starte blidt med romantikken og så kan man jo tage skridtet videre når gnisten kommer..

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Køb 52 weeks of romance.. Tror det er fantastisk til a man kan finde hinanden og huske at gøre ting for hinandn..
Det er et spil hvor man skiftes hver ude til at trække et kort/skrabelod. Det der så står på kortet skal man gøre for partneren i den uge . Eks. Lave en lækker dessert til den anden osv. Den findes også med naughty Nights. Men tror man skal starte blidt med romantikken og så kan man jo tage skridtet videre når gnisten kommer..

Ejj en god ide! Hvor kan man købe den henne?

Anmeld

11. juli 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Klub legen ? :b hvad er det? :b

Haha, der hvor i skal komme hver for sig, og lade som om i slet ikke kender hinanden, og så skal han prøve at score dig ;-) 

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Haha, der hvor i skal komme hver for sig, og lade som om i slet ikke kender hinanden, og så skal han prøve at score dig ;-) 

Haha :b er det ikk rimeligt akavet? :b

Anmeld

11. juli 2011

sarahb

Anonym skriver:

Ejj en god ide! Hvor kan man købe den henne?

Lust.dk

Anmeld

11. juli 2011

chael

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg elsker min kæreste og jeg kan slet ikke med tanken om at miste ham, men alligevel kan jeg bare ikke føle nogen gnist. Han er det vigtigste i mit liv, men hvis det fortsætter sådan her, er jeg bange for vi vokser fra hinanden.

Jeg kunne virkelig godt bruge nogle gode råd til hvordan vi finder gnisten igen ! Jeg savner de der sommerfugle ! De behøver ikke være der hele tiden, men jeg kan ikke leve med at de aldrig er der. Vi har været sammen i snart fire år forresten.

Knus.

Giv jer selv nogle oplevelser.

Tag ud og spis fint, stads jer op.

Måske i skulle gøre jer klar hver for sig og så ligesom mødes til en date

Tage ind og se et teater stykke? Biograf.

Tag på kanal rundfart. Tag en tur i tivoli, tag ud og danse??

Hvad i nu er til. Giv jer selv og hinanden, nogen oplevlser i kan grine af sammen og mindes.

Det hjælper ihvertfald her. Og selv de små ting, kan gøre en forskel.

*Camilla 28+5

Anmeld

11. juli 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Haha :b er det ikk rimeligt akavet? :b

Nej slet ikke.. xD 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.