købes barnevogn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
431 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

mamiolvi

vi mangler en barnevogn.. bor i midtjylland så det skal være i rimelig afstand... den skal helst være sort , gerne en odder, emmaljunge(staves) eller brio...
der skal være punktere fri dæk på... helst også en lift til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Twinklee

Hvis I kommer til KBH-området, så har jeg en sort emmaljunga med lift, og madrasser -dog ikke punkterfrie dæk til 1500 kr.

Anmeld

11. juli 2011

mamiolvi

Twinklee skriver:

Hvis I kommer til KBH-området, så har jeg en sort emmaljunga med lift, og madrasser -dog ikke punkterfrie dæk til 1500 kr.

Det er lige langt nok væk. Men tak fordi du skrev

Anmeld

11. juli 2011

Dot D

mamiolvi skriver:

vi mangler en barnevogn.. bor i midtjylland så det skal være i rimelig afstand... den skal helst være sort , gerne en odder, emmaljunge(staves) eller brio...

Vi har en Emmaljunga, sort efter Emmaljunga-forhold, hi hi, de falmer desværre, så kalachen er ikke helt sort mere. Vi har været rigtigt glade for den. Den er brugt til to børn, har en lille smule rust nede ved hjulene, men er ellers fin. Der er også lift til og diverse madrasser.

Vi bor i Gassum lidt nord for Randers. Hvis det har interesse, skal jeg få taget billeder af den til dig

Sælges billigt, da vi ikke skal have flere børn

Anmeld

11. juli 2011

mamiolvi

Dot D skriver:

Vi har en Emmaljunga, sort efter Emmaljunga-forhold, hi hi, de falmer desværre, så kalachen er ikke helt sort mere. Vi har været rigtigt glade for den. Den er brugt til to børn, har en lille smule rust nede ved hjulene, men er ellers fin. Der er også lift til og diverse madrasser.

Vi bor i Gassum lidt nord for Randers. Hvis det har interesse, skal jeg få taget billeder af den til dig

Sælges billigt, da vi ikke skal have flere børn

hvor meget falmet er den?? du kan evt maile noget til mamiolvi@gmail.com eller henvise til gul og gratis eller hvor i har den til salg...

Anmeld

11. juli 2011

Carl-Emil's mor

mamiolvi skriver:

Vil bare lige råde dig til at kigge forbi www.dba.dk der har de ofte mange til salg og jeg kender flere der har købt deres derinde  Ellers har babysam stadigvæk sommerudsalg 

Anmeld

11. juli 2011

Dot D

mamiolvi skriver:

hvor meget falmet er den?? du kan evt maile noget til mamiolvi@gmail.com eller henvise til gul og gratis eller hvor i har den til salg...

Vi har den ikke til salg nogle steder endnu, men jeg skal prøve at få fundet billeder til dig. Vi har ferie, så kan ikke love dem lige nu og her. Men sender dem til din mail, når de er klar

Så kan vi se, om du kan bruge den og du ikke har fundet en anden

Anmeld

11. juli 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg ved godt, at det ikke lige er et af de mærker du efterlyser - men prøver lige alligevel..
Jeg har en sort Simo til salg.. Rigtig pæn og velholdt uden rust eller andet..
Den har alustel, og vejer derfor ikke meget.. Er nem at klappe sammen, og endnu nemmere at samle igen..
Der medfølger lift og pusletaske..
Der er en god madras i liften, men kun en tynd til barnevogn, da jeg bruger denne i vores anden vogn..
Vi bor ved ringkøbing..
Billeder kan sendes på mobil..
Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.