Dagens spørgsmål nr. 2! (Madrasser til baby)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Frøken J.

Oh yes, der er bare gang  mit spørgeri her til aften! Vi mangler ikke så meget mere, men skal have fat i madras til lift og tremmeseng.

Hvilke af disse vil i anbefale, hvad er bedst? - Og nu spørger jeg ikke om madrasser fra andre steder, men specifikt hvilken af disse Med mindre det kan gøres lige så billigt. Jeg har lige læst en artikel på nettet (kan ikke huske om det var her den blev delt), at det er unødvendigt at investere i megadyre madrasser til baby, fordi de ikke er store nok/tunge nok til at udnytte alle de der fancy ting Så ja. Anbefal gerne en af disse, eller en i tilsvarende prisklasser andre steder fra:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/childrens_ikea/18682/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Nessie

Jeg mener at dem vi købte i Babysam var nogenlunde samme pris, og vist nok allergi venlige

Anmeld

10. juli 2011

bullerbassen

Da vi købte madras købte vi ikke en til liften - hende i babysam sagde at den der fulgte med sagtens kunne bruges til de små.

Til barne vognen købte vi en allergi venlig i Babysam kan ikke huske prisen

Tremmesengen købte vi brugt og bruger den madras der fulgte med -

Anmeld

11. juli 2011

2babygirls

Frøken J. skriver:

Oh yes, der er bare gang  mit spørgeri her til aften! Vi mangler ikke så meget mere, men skal have fat i madras til lift og tremmeseng.

Hvilke af disse vil i anbefale, hvad er bedst? - Og nu spørger jeg ikke om madrasser fra andre steder, men specifikt hvilken af disse Med mindre det kan gøres lige så billigt. Jeg har lige læst en artikel på nettet (kan ikke huske om det var her den blev delt), at det er unødvendigt at investere i megadyre madrasser til baby, fordi de ikke er store nok/tunge nok til at udnytte alle de der fancy ting Så ja. Anbefal gerne en af disse, eller en i tilsvarende prisklasser andre steder fra:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/childrens_ikea/18682/

Vil skynde mig at sige at selvom de ikke er "tunge" nok, så er det ikke en billig madras der er løsningen. Min veninde har en lille mand fra 1. juli, og den madras der fulgte med liften var SÅ blød at den havde formet sig efter ham, næsten ned til bunden. Så de er altså "tunge" nok til at skulle sove på noget ordentlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.