Har et spørgsmål ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Frøken J.

mybaby-girl skriver:

Har for nogle uger siden mistet i uge 10 og jeg blevet undersøgt og fik afvide at hvis der skete noget, så skulle jeg kontakte min læge, jeg er så kommet i tvivl, da jeg her senere på dagen skulle i svømmehal, og skal skifte til badetøj og ser at jeg har brunligt udflåd i mit trusseindlæg, og det er næsten fyldt, er der andre der har haft det og hvordan og hvorledes ?????

På forhånd tak ..

Åh søde Havde slet ikke set dit emne. Det gør mig virkelig ondt, at du mistede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Kris89

mybaby-girl skriver:

Ja det er nemlig det .. Jeg er glad for min mens kom, for så nu ved jeg hvor jeg står til næste gang

ja det er belastende hverken at være købt eller solgt...

men håber nu stadig lidt på positov test i morgen. selvom digital igår sagde "ikke gravid"

Anmeld

5. august 2011

mybaby-girl

Frøken J. skriver:

Åh søde Havde slet ikke set dit emne. Det gør mig virkelig ondt, at du mistede!

Tak søjde ..

Vi har taget det fint, så vi prøver bar igen, vi har heldigvis Oliver som skal have alt opmærksomheden

Anmeld

5. august 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

men håber nu stadig lidt på positov test i morgen. selvom digital igår sagde "ikke gravid"

Ja okay ...

Skal nok krydse finger

Anmeld

1. september 2011

mybaby-girl

Hey søjde

Hvordan går det med det hele ?? Er du købt eller solgt ?

Jeg skulle have haft min mens i tirsdags, så jeg er lidt "rundt på guvlet", vil helt vildt gerne teste, men tør ikk ...

Jeg har haft lidt ondt i underlivet, så jeg troede at jeg skulle ha min mens, men har ikk set skyggen af den endnu ...

Ville gerne vente til efter "min mens" skulle være slut ..... Men det skulle hellere ikk undre mig, hvis den er skubbet

Anmeld

1. september 2011

Kris89

mybaby-girl skriver:

Hey søjde

Hvordan går det med det hele ?? Er du købt eller solgt ?

Jeg skulle have haft min mens i tirsdags, så jeg er lidt "rundt på guvlet", vil helt vildt gerne teste, men tør ikk ...

Jeg har haft lidt ondt i underlivet, så jeg troede at jeg skulle ha min mens, men har ikk set skyggen af den endnu ...

Ville gerne vente til efter "min mens" skulle være slut ..... Men det skulle hellere ikk undre mig, hvis den er skubbet

Jeg er meget solgt, eller købt det er vel som man vender det

d. 10 august og fjorten dage frem ca. havde jeg brunt udflåd, men det er det jeg har set der minder om mens og stadig ingen positive test...

Er ved at gå ned med flaget.

åh det lyder spænende søde XXX

hi hi kender godt det med testen. har også bestemt at jeg ikke må teste igen før d. 20. september, fordi der ville der være 4 mdr. til termin... så kunne det være skønt at få to streger den dag

Anmeld

1. september 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

Jeg er meget solgt, eller købt det er vel som man vender det

d. 10 august og fjorten dage frem ca. havde jeg brunt udflåd, men det er det jeg har set der minder om mens og stadig ingen positive test...

Er ved at gå ned med flaget.

åh det lyder spænende søde XXX

hi hi kender godt det med testen. har også bestemt at jeg ikke må teste igen før d. 20. september, fordi der ville der være 4 mdr. til termin... så kunne det være skønt at få to streger den dag

Arh træls Søjde ...
Ja oka, hellere udskyde testdagen, end at få en masse negative test .. jeg krydser så meget finger lig nu ..

Anmeld

1. september 2011

Kris89

mybaby-girl skriver:

Arh træls Søjde ...
Ja oka, hellere udskyde testdagen, end at få en masse negative test .. jeg krydser så meget finger lig nu ..

du skal da bare ha testet - first thing tommorrow

Anmeld

1. september 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

du skal da bare ha testet - first thing tommorrow

Ja, det tænkte jeg os lidt på, men ved ikk om jeg tør

Anmeld

1. september 2011

Kris89

mybaby-girl skriver:

Ja, det tænkte jeg os lidt på, men ved ikk om jeg tør

jeg er her... både godt og skidt men selvf. er det GODT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.