Hvornår trappegitter væk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.216 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Mussen2

Hvor gammel var jeres små, da i fjernede trappegitteret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Lone Jakobsen

Rasmus var omkring 1 års tid.

(det er så kommet op igen fordi jeg er blevet dagpleje, men det er en anden sag)

Anmeld

11. juli 2011

Michael healer

nutche skriver:

Rasmus var omkring 1 års tid.

(det er så kommet op igen fordi jeg er blevet dagpleje, men det er en anden sag)

Kunne Rasmus selv gå op og ned af trapper sikkert da han var 1 år ? lyder ret vildt

Anmeld

11. juli 2011

Lone Jakobsen

Michael healer skriver:

Kunne Rasmus selv gå op og ned af trapper sikkert da han var 1 år ? lyder ret vildt

når du spørger sådan kommer jeg da helt i tvivl men hvis jeg regner lidt på det, så var han 1½ da jeg startede som dp. og der havde trappegitteret været væk længe. så det må være der omkring.

Anmeld

11. juli 2011

SaNiNa

Vi har ikke trappegitter, men Nicklas var 1 år da han selv kravlede eller gik op og ned at vores trapper på gangen. Nu går han hvor han er 2 år går han som det passer ham. lige pludselig kan vi bare høre døren bliver lukket og døren smækker nede hos farmor og farfar.

du er ikke i tvivl når dit barn har styr på trapperne

Anmeld

11. juli 2011

Joan ( Smallie )

Både Niels og Anne har kunne komme op og ned af den trappe siden de har kunne kravle. Med os ved siden af til at starte med.

Vi har kun gitter på for oven og ærligt er den ikke blevet brugt ret meget til den yngste for når den trappe er der til hverdag så lære de hurtig hvordan de skal komme op og ned.

Niels er aldrig falden ned af den og Anne er falden et enkelt trin.

Anmeld

14. juli 2011

Christina.78

har aldrig brugt trappegitter men hun har hel´ler ikke prøvet at kravle op ad trappen

Anmeld

17. juli 2011

Mussen2

Til alle jer der har svaret på denne tråd, kunne jeg godt tlnke mig at vide om jeres trappe er med tæppe på eller i træ?

Vores er nemlig ret stejl og i træ - men er i tvivl om det er tid til at fjerne den.

Anmeld

17. juli 2011

betjenten

Mussen2 skriver:

Til alle jer der har svaret på denne tråd, kunne jeg godt tlnke mig at vide om jeres trappe er med tæppe på eller i træ?

Vores er nemlig ret stejl og i træ - men er i tvivl om det er tid til at fjerne den.

Vi har også en stejl trappe i træ, og ja der er stadig trappegitter på, for selvom om Ibber på 13 mdr, selv kan komme op og ned, så frygter jeg at han skal falde ned af den... Det ville jeg ALDRIG tilgiver mig selv!!! Men han får selv lov når vi er bag ved ham

Anmeld

17. juli 2011

Nessie

Vi har en stejl trætrappe ned til kælderen, og gitteret bliver ikke fjernet derfra i år. Han er 21 mdr., og har rimelig godt styr på trapperne, men vil bare ikke tilgive mig selv hvis han falder ned. Så hellere have gitter på i et par år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.